AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei! Jeg er en jente på 19 år, er 164 cm og veier ca 65-67kg. Ellers er jeg fornøyd med kroppen min,- men magen er det eneste STØRSTE jeg kan kalle et problem og det jeg liker minst. Trekker jeg den inn har jeg flott figur. Men når jeg ikke gjør det så synes jeg at magen min uansett er for stor. Jeg ser gravid ut for å si det sånn,- har til og med vært borti et par stk som trodde jeg var det! J*vla idioter som spør da! Jeg har kanskje en litt svai rygg og muligens korte hofteleddsbøyere men vet ikke om det er en del av greia. Mitt mål før jeg begynner på skolen til høsten er å få den slankeste flotteste, strammeste magen noensinne som holder seg inne. Det er så dritt for meg når jeg skal kle på meg,- jeg bare hater at for mye mage er der, enkelt og greit. Forresten så er jeg veldig flink til å holde meg i bevegelse,- jeg danser og går mye og lenge og jogger spesielt når været er bra. Men jeg har utrolig lyst til å melde meg på et treningssenter for å få trent kjernemuskulaturen heftig innenifra.. Når det koster opptil 449 kr mnd er det noe dere synes er verdt å bruke på uansett hvor mye dere tjener fra deltidsjobben deres? Dette året har jeg tatt opp et fag mens jeg har jobbet så mye jeg kan, og iom at dette er min første jobb så har jeg kost meg med de første mnds lønnene ... Men så har jeg prøvd å spare mtp sommerferie osv. Hovedhensikten er jo egentlig å spare mest mulig for å ha pengene på safe for å betale for skole,-- jeg må rett og slett bare opprette sparekonto.. Vet ikke om jeg bør få legen til å se på dette,- blir jo unødvendig å få ham til å analysere magen min da... Setter veldig stor pris på deres erfaringer og råd om hva jeg kan gjøre som vil gi merkverdige resultater. Mvh TS
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Mtp. at du har svai rygg, så kan du tjene på å trene kjernemuskulatur i mage og rygg. Det kan gjøres på en matte hjemme i stua med en stor gymball. Du sier du trener - men hvordan spiser du? Sunt? Punktslanking er vanskelig, men jeg fikk selv noe flatere mage da jeg strammet opp musklene i korsryggen min. Jeg fikk også mye mindre vondt i ryggen.
smalls Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Mtp. at du har svai rygg, så kan du tjene på å trene kjernemuskulatur i mage og rygg. Det kan gjøres på en matte hjemme i stua med en stor gymball. Du sier du trener - men hvordan spiser du? Sunt? Punktslanking er vanskelig, men jeg fikk selv noe flatere mage da jeg strammet opp musklene i korsryggen min. Jeg fikk også mye mindre vondt i ryggen. Kan jeg spørre åssen du trente for å stramme opp musklene i korsryggen?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Kan jeg spørre åssen du trente for å stramme opp musklene i korsryggen? Olympiatoppen har mange gode tips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå