Gå til innhold

Deep Throat

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ellers ikke er totalt ufordragelig, vil dette gi deg mange fortrinn foran venninnene dine,

i å kapre den rette typen.

Bare å legge seg på rygg. Hodet utenfor senga. Ha hodet kraftig bakover.

Tren på å presse dildoen innover. Du vil kveles ca. 100 ganger, så går det en gang.

To ganger... og så alltid.

Så trener du på det samme med pulekompisen din.

Når du treffer ny type på ONS, så ikke imponèr med det.

Spør om du får prøve. Så gir du skryt av han etterpå, når det gikk.

"Så flink du er til å lære bort".

Har du han ikke i din hule hånd da, kan du glemme han.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Hvis du ellers ikke er totalt ufordragelig, vil dette gi deg mange fortrinn foran venninnene dine,

i å kapre den rette typen.

Bare å legge seg på rygg. Hodet utenfor senga. Ha hodet kraftig bakover.

Bare ikke gjør dette dersom du har tette bihuler eller er forkjølt. Gud bedre. Jeg trodde jeg ikke var tett, men da jueg gjorde dette var det som om noen drylte en kniv inn i tinningen min. Fy flate.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk til deepthroat allerede første gangen jeg sugde en kuk. Det er rett og slett fordi jeg har ikke "brekningsrefleks", jeg brekker meg ikke om jeg får noe bak i halsen. Så klart, om jeg får den inn og ut helt ned i halsen et par ganger i strekk så må jeg fort gi opp, men da er det bare å slappe av i 2 sekunder før man kjører på igjen.

Mitt tips er å slappe HELT av, det er viktig at du ikke er anstrengt! Trekk inn pusten eller pust ut når du fører hele kuken inn i munnen. Du finner selv ut hva som er best. Nok engang så er det viktig at du slapper av, er du anstrengt kan det være vanskelig å få den helt bak - du må åpne ganen helt. Det er egentlig ingen kunst, for det eneste du trenger å gjøre er å finne de rette pusteteknikkene og slappe av.

Og så klart er det best å øve på penisen til kjæresten, dildo/banan osv er overhodet ikke det samme IMO. Vær også forsiktig med tennene når du suger! Kan sitere kjæresten min, det gjør INGENTING om tennene en sjeeelden gang streifer over skaftet, men om det er snakk om å kjenne hele tanngarden hver gang så er det direkte forjævlig. ;)

Lykke til! Deepthroat er ganske artig også, og gir mannen veldig god nytelse. Derfor er det ganske turn-on for deg selv også, om du tenner på din kjæres nytelse. :D

AnonymBruker
Skrevet

Har et greit tips: bruk fingrene på ventstre hånd til å klemme rundt tommelen. Da forsvinner brekkerefleksen, så lenge du konsentrerer deg om tommelen, fungerer for meg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bøy hodet bakover, strekk tunga ut, konsentrer deg om å puste rolig gjennom nesa, og for guds skyld styr showet selv! Deep throat er fantastisk gøy når man kan det, men det krever en del tilvenning, og brekningslyder er faktisk ikke sexy ... Og ikke glem at det ikke er alle mannfolk som syns DT er toppen av lykke; har møtt to-tre stykker som er helt ærlige på at de syns det er moderat spennende fordi det er veldig begrenset hvor mye man får gjort med penishodet når det er langt baki halsen ... DT er en teknikk det er gøy å kunne hvis man liker å gi oralsex, men det er veldig begrenset hvor mye jeg i hvert fall gidder å bruke den. Hvis mannfolket liker det er det en veldig bra "sexy"-faktor som kan tenne ham enda mer, og jeg syns det er praktisk å ha den så langt bak som mulig når han kommer (sperm smaker faktisk ikke så fantastisk godt, så det er greit å få det "rett ned"), men utover det er det lite bruk for den teknikken ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...