Gå til innhold

ferdig med barn

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

sliter en del med tankene rundt dette med barn.vi er nok ferdig og skal nok ikke ha flere barn.jeg syns det er tungt og vite at jeg ikke skal gå gravid mer.ikke kjenne den deilige babylukta,bære frem et barn osv.all den gleden et barn gir.

har to stykker og er superfornøyd.men likevel er det så trist og tenke på at det ikke blir flere.vet om andre som også føler det sånn.

skal sterilisere meg da vi vet HELT sikkert om vi er ferdig eller ei.gruer meg veldig til det.men sånn det ser ut nå så er vi ferdige.

takler det svært dårlig til tider.sånn er det bare.

fler som har det slik?

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dere så sikre på at dere er ferdige? Når du er så glad i barn burde det vel ikke skade å få ett til? Det er jo trist å sterilisere deg hvis du plutselig skulle angre helt akutt om noen år, eller hvis det mot formodning skulle bli slutt mellom dere. Da har du jo mulighet til å få barn senere med en annen.

Selv vil jeg aldri ha barn, så jeg kan ikke relatere direkte. Men tenker det er det samme, bare motsatt. Man må vite med seg selv hva som er riktig. Når det er så viktig for deg å få barn burde du være helt sikker i hele deg på at det er riktig å ikke få fler før du er enig med mannen din om det, og før du steriliserer deg. Det må være noe du velger, for det er jo din kropp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det kan være greit å stoppe på to. Er helt feil å få barn fordi man liker å være gravid eller liker lukta ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er DIN kropp, og du bestemmer om du vil sterilisere deg eller ikke! Med de tankene du har nå høres det ikke ut som om det er riktig for deg å sterilisere deg nå... Kanskje er du på et helt annet sted i livet om et par år, der du finner ut at det er rom for et barn til :) Da er det fint å hvert fall ha mulighetene åpne!

Gjest anonym
Skrevet

Tror det kan være greit å stoppe på to. Er helt feil å få barn fordi man liker å være gravid eller liker lukta ;)

ja men hadde ikke satt barn til verden pga det.skal jeg ha fler barn skal det være at vi VIL ha flere.de gir så mye glede osv:)

Skrevet

Jeg er enda ike i overgangsaldeen, men er sikker på at jeg ikke skal ha flere barn. Klart der trist, en epoke er over.

Det er vanskelig.

Gjest anonym
Skrevet

Det er DIN kropp, og du bestemmer om du vil sterilisere deg eller ikke! Med de tankene du har nå høres det ikke ut som om det er riktig for deg å sterilisere deg nå... Kanskje er du på et helt annet sted i livet om et par år, der du finner ut at det er rom for et barn til :) Da er det fint å hvert fall ha mulighetene åpne!

nei det er nok ikke riktig sånn det er nå.så må nok vente og se det an litt.

AnonymBruker
Skrevet

ja men hadde ikke satt barn til verden pga det.skal jeg ha fler barn skal det være at vi VIL ha flere.de gir så mye glede osv:)

Har du virkelig kapasitet til å ha tre barn? Jeg synes altfor mange tar veldig lett på det.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

størstemann er 13 år.så klarer seg for dte meste selv sånn sett.yngste blir et år.

stort hopp mellom de.men det har vært helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Ja vel, jeg mener at en 13-åring fortsatt trenger mye oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...