AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Min beste venninne har født altfor tidlig og fremtiden er nå veldig usikker. Er det noen som har et fint dikt som kan hjelpe i denne tunge tiden? Jeg vet ikke om det er lagt på riktig sted, bare flytt det hvis det passer bedre et annet sted.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Lille barn som kom så brått Helt prefekt, men noe smått Mor og far har ledd og grått Men jeg tror det ender godt 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Lille barn som kom så brått Helt prefekt, men noe smått Mor og far har ledd og grått Men jeg tror det ender godt Det var fint! Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Fint lite dikt. Håper den nyfødte klarer seg, og at foreldrene får god oppfølgning, mitt inntrykk er at mange kvinner som føder for tidlig skulle ønske helsevesenet var bedre på dette. Jeg er selv født for tidlig.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Så koselig et dikt. Jeg er selv født veldig for tidlig, og mamma har fortalt at de fikk null støtte. Håper de blir godt tatt vare på.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Fint lite dikt. Håper den nyfødte klarer seg, og at foreldrene får god oppfølgning, mitt inntrykk er at mange kvinner som føder for tidlig skulle ønske helsevesenet var bedre på dette. Jeg er selv født for tidlig. Så koselig et dikt. Jeg er selv født veldig for tidlig, og mamma har fortalt at de fikk null støtte. Håper de blir godt tatt vare på. Vi håper på det beste for den lille vi også. Foreldrene er veldig fornøyd med oppfølgning både av barnet og dem som foreldre
SmallTalk Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 (endret) "Mauren" av Inger Hagerup. Endret 10. april 2011 av SmallTalk
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Lille barn som kom så brått Helt prefekt, men noe smått Mor og far har ledd og grått Men jeg tror det ender godt Det var et helt nydelig herlig dikt:-) Ellers som nevnt er også Inger Hagerups Mauren brukt endel i prematursammenheng. Jeg er selv prematurmamma (uke 30) og Hagerups dikt ble brukt i både hilsner vi fikk fra familie og venner- samt i "minneboka" vi fikk da vi reiste hjem.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 Så hyggelig at dere likte diktet mitt så godt! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå