AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Noen som har hatt sex på jobb? Og hvilken jobb har du? Jeg har hatt sex på jobb hver dag denne uken :gjeiper: Jobber med regnskap på et advokatkontor. Møtte en kollega tilfeldig på byn sist helg. God kjemi og deilig sex, og denne uken har vi hatt "pauser", både på møterom og toalett. Avsluttet uken med å gi ham en rask BJ på handicapen før han måtte dra på kompistur til hafjell..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Ja Knullet en kollega på toalettet under julebordet for ett par år siden. Jobber som konsulent
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jepp - og ganske mange ganger. Jobber som bartender, og har blant annet jobbet en del i Hemsedal de siste årene. Det blir en del dødtid tidlig på kveldene, og også litt tid etterpå. Det har blitt mye sex med andre ansatte. For noen uker siden hadde jeg trekant i garderoben på jobb med to svenske kollegaer. Vi var klin edru, men jeg kom på de når de skiftet etter jobb. Hun ene er litt "frekk" og spurte rett ut om jeg kunne tenke meg å ha sex med de Deilig! For noen år siden jobbet jeg som resepsjonist på et hotell, og utviklet etterhvert et FF-forhold til restaurantsjefen... VI hadde da sinnsykt mye og råsex rundt omkring på hotellet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå