Jinta Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Har lyst på, hvordan var det å ta den, satans vondt? Ble du mer følsom etterpå, i sammenheng med onanering/sex? Fikk du noen komplikasjoner? Har du hatt en klitorispiercing og tatt den ut, i så fall hvorfor? Synes det virker så spennende og ser fint ut
Gjest Lacus Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Jeg har hatt i huden over klitorisen. Den var kjekk og har planer om å ta den igjen med tider og stunder. Jeg fikk lettere orgasmer når jeg hadde den der. Noe som var ganske genialt, da jeg sliter litt med det. Jeg hadde ingen komplikasjoner. Renset den slik pierceren sa og den grodde kjempe fint. Det var litt vont, men absolutt ikke den vondeste plassen jeg har piercet. Måtte ta den ut da jeg skulle føde og det siste jeg tengte på den gang var å sette den inni igjen etterpå så den grodde igjen. 1
Jinta Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 Jeg har hatt i huden over klitorisen. Den var kjekk og har planer om å ta den igjen med tider og stunder. Jeg fikk lettere orgasmer når jeg hadde den der. Noe som var ganske genialt, da jeg sliter litt med det. Jeg hadde ingen komplikasjoner. Renset den slik pierceren sa og den grodde kjempe fint. Det var litt vont, men absolutt ikke den vondeste plassen jeg har piercet. Måtte ta den ut da jeg skulle føde og det siste jeg tengte på den gang var å sette den inni igjen etterpå så den grodde igjen. Å takk for svar! Nå fikk jeg enda mer lyst til å ta en piercing der. Dette virket jo bare positivt. Spesielt det med lettere orgasmer, hvem vil vel ikke ha det? En ting jeg lurer litt på er om den henger seg fast i trusa og slikt? For det måtte jo være veldig vondt. Og hvordan er det hvis det er kaldt ute, metall leder som kjent kulde veldig godt og jeg kjenner det iser i ørene hvis jeg f.eks har sølvøredobber om vinteren, merker man noe til det?
Gjest Lacus Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Aldri opplevd at den henger seg fast i trusen Den blir heller ikke kald. Den ligger såpass nerme kroppen og med klær på så den blir absolutt ikke kjølig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå