catwar Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg har hatt piercing i tunga siden jeg var 18, dvs i 5 år. Av og til er den veldig vond. Ikke noe hoven eller noe, men den er øm og det er rart å bøye den. Noen andre?
catwar Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 nei, ikkje nåke som eg kjenne iallefall.. Har tatt den ut, kokt den og e begynt å skylle munnen med corsodyl og av og til listerine. Håpa det kjem seg.. sabla ilt :-/
La Guapa Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg hadde hatt min i nesten 3 år uten problemer. Plutselig en morgen, helt uten forvarsel var tungen kjempe-hoven Den var så hoven at det var vanskelig å få tak på kula og skru opp. Jeg ble redd og tok den ut...og satte den aldri inn igjen.... Ville vært veldig obs hadde jeg vært deg. Jeg har sett infisert tungepiercing på ei jente, og det var ikke pent.... Da de endeig fikk ut piercingen velta verket ut og hun måtte på antibiotikakur. Hun var syk da, med feber og sånt av infeksjonen. Bra at du følger med og passer på å holde munnen rein.
Gjest asanti Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Selv om kulen er satt inn og såret er grodd er det forsatt viktig å rense munnen innimellom med munnskyllevann!
catwar Skrevet 9. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2011 Har hatt det sånn et par ganger, men det har gått over i løpet av et døgn. En venninne av meg som har 2piercinger i tunga sier hun også har det sånn av og til, men at det hjelper å drikke mye vann. Men tunga er ikke hoven.. Bare øm. Usj, verket velta ut.. Høres ikke noe godt ut nei. Har tatt den ut engang før, og da grodde den på notime!! Så da gikk det 3mnd så tok jeg ny..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Har ingen erfaring med tungepiercing, men måtte nylig ta ut navlepiercingen som jeg hadde i 7 år. Begynte plutselig å gjøre vondt når jeg bøyde meg framover, og når jeg lå på magen. Flasset og var veldig rød rundt hullet. Hadde aldri trodd at jeg kunne få en infeksjon (eller hva nå det enn var) etter 7 år!
catwar Skrevet 9. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2011 Kanskje eg bare skal ta den ut da. *sukk* Synes på en måte den er en del av hvem eg er, og har litt med identitet å gjøre.. Høres kanskje dumt ut. Men vil jo ikke risikere noe heller. En venninne av meg hadde hørt om en som måtte få seg en falsk tunge fordi hun hadde latt det gå for langt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå