AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Det spørsmålet får man ofte i konkurranser. Hvilket svar håper de på her, og hva pleier folk å skrive? Jeg selv pleier å si at jeg alltid har ønsket meg produktet, men ikke har råd til det. Har aldri fungert...
Tussilago_2 Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 hater de "kreative" oppgavene, så pleier å hoppe over disse. Ellers skriver bare noe svada om at jeg øsnker meg dette. Men har liksom ikke troen på at svaret er så fantastisk at de skal plukke ut meg... Liker bedre spørsmål med standardsvar...
Inx Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Jeg pleier å skrive at mora mi daua av kreft og faren min er en alkoholisert voldsmann og det eneste jeg ønsker meg er produktet deres. Det vil gjøre livet mitt komplett og helt! .. funker hver gang 2
karolinn Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Klarer ikke helt ha troa i slike konkurranser så ender alltid opp med "huff, jeg er en fattig student". Har ikke vunnet noe hittil
Kara W Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Jeg jobbet en gang et sted som hadde slike konkurranser. De fikk inn utrolig mange svar, og den ansvarlige leste ikke alltid alle. Hente de skummet igjennom til de fant 10 de likte (eller hvor mange premier det nå var), og valgte ut de. De som vant hadde ofte ganske korte svar, og det å ønske seg ting til andre fungerte ofte ("jeg vil gi dette til min kreftsyke venninne, men har ikke råd" type ting) Må ellers si meg enig i at jeg ikke orker å svare på sånne selv. Liker fasitsvar.
kaprifolen Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Jeg skrev en gang hvorfor jeg burde vinne en tursekk: en romantisk historie om byjenta som hadde funnet seg en landsens gutt som likte tur i skog og mark. Avsluttet med at hvis den ikke passet til meg, ville jeg gi den til kjæresten, og fortalte den særs kreative måten han klarte å ødelegge sin på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå