Gå til innhold

Hvordan skal jeg selvutvikles?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i en ensformig jobb som ikke krever utdanning. Jeg har kun vgs allmennfag, og begynner å føle meg "dum". Jeg har behov for å utvikles litt, læremeg no nytt, gjøre noe for å henge med i samtaler. Jeg er ganske sjenert og har ofte ikke noe å bidra med i samtaler fordi jeg rett og slett ikke kommer på noe å si. Dette vil jeg endre på! Jeg trenger allmennkunnskap og noe som kan inspirere meg i hverdagen! Jeg hr pr idag ingenhobbyer, og har ærlig talt aldri i hele mitt liv hatt det heller.

Please, kom med noen tips og råd for hvor jeg kan begynne! Hva skal jeg gjørefor å selvrealiseres/ selvutvikles på et mentalt plan?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leser du aviser ? De forteller en del om det som skjer i samfunnet. Og der finnes mange ting å snakke med folk om.. Det samme gjelder vel nyheter og aktualitetsprogram. På text-tv synes jg faktisk ofte jeg får en kort og klar oversikt over dagens viktigste nyheter. Og kanskje finner du ut at det blir tatt opp temaer du vil vite mer om. Som f.eks Libya eller atomkraft, som er veldig aktuelt akkurat nå. Velg en ting Og da er det bare søke på nett og lese øye stort og hjernen våken..Noe sånt ;)

:skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...