Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei! :)

Jeg har ganske små pupper og har lyst på silikon.. Men flere anbefaler meg å vente til etter jeg har fått barn fordi da kan puppene bli større?

Ble dine pupper større etter en fødsel? Eller var de store kun når du ammet og gikk tilbake til vanlig størrelse etter ammingen??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei hei! :)

Jeg har ganske små pupper og har lyst på silikon.. Men flere anbefaler meg å vente til etter jeg har fått barn fordi da kan puppene bli større?

Ble dine pupper større etter en fødsel? Eller var de store kun når du ammet og gikk tilbake til vanlig størrelse etter ammingen??

Tviler nok på at puppene blir særlig forstørra etter graviditeten.

Det er nok heller det at puppene blir strekt, tomme og slappe etter en graviditet. Og at man har lyst å fylle opp, og gjerne få tilbake den størrelsen man hadde i graviditeten.

Jeg har selv tatt silikon, og er fornøyd. For meg var det uaktuelt å vente til etter en graviditet. Hadde jeg ikke vært så missfornøyd, ville jeg definitivt ha venta.

AnonymBruker
Skrevet

Tipper det har mere med amming osv å gjøre, kan være vanskeligere å amme når man har tatt silikon har jeg lest et eller annet sted.

AnonymBruker
Skrevet

Tipper det har mere med amming osv å gjøre, kan være vanskeligere å amme når man har tatt silikon har jeg lest et eller annet sted.

Som regel forløper amming uten problemer også etter silikon. Men man vet selvfølgelig ikke. I tillegg blir jo puppene strekt, og forandrer seg igjen. Så hvorfor ikke vente til etter man er ferdig med barna.

Skrevet

Takk for svar.. :) Da blir det vel silikon på meg etterhvert forstår jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...