Gå til innhold

Tett tårekanal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente i 20-årene som har fått tett tårekanal, hvor det ikke har hjulpet å stikke opp tårekanalen :sukk: Er det noen som har noen erfaringer med det å få lagt inn et dren i tårekanalen? Hvordan foregår dette, og gjør det vondt?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ei jente i 20-årene som har fått tett tårekanal, hvor det ikke har hjulpet å stikke opp tårekanalen :sukk: Er det noen som har noen erfaringer med det å få lagt inn et dren i tårekanalen? Hvordan foregår dette, og gjør det vondt?

Skrevet

Hei,

Jeg gjorde dette på ett øye for et par uker siden. En tynn liten silikon-slange blir stukket inn i øvre og nedre tårekanal og møtes/knytes i nesen. Slangen skal være der i 3-4 måneder for å utvide tårekanelen. Jeg var forberedt på at det ville bli ganske ubehagelig, så jeg fikk litt beroligende først, trur det kan være lurt selv om det ikke hjelper mot smertene. Jeg skal ikke legge skjul på at det var både vondt og ekkelt, men det går heldigvis fort over! Nå er jeg glad og fornøyd, uten tårer. Så får vi se om jeg er like fornøyd når de tar den ut igjen - noe som skal være mye mindre ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...