AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Jeg er sjokkert forleden dag var jeg i en av disse skjede butikkene og testet en leppestift. Jeg tok en tester og testet på teste lappen som lå rett ved siden av leppestiften. Plutselig hører jeg en gal kjerring rundt 60 år++ rope HALLLLOOO HALLLOOO HALLLOO. Jeg snur meg så kommer hun og forteller meg at jeg må ikke skrive på den lappen, jeg prøver å forklare hun at man skal teste den der for å se på fargen osv neida hun mener man SKAL teste det på leppene. Jeg prøver å forklare henne at ingen tester en TESTER i butikk på leppene. Nei du trenger ikke det, men det er det man skal. Jeg ble helt satt ut dro ut av butikken bare tror neppe jeg kommer til å handle der mer. Før meg skjelte hun ut 2 gutter fordi de luktet på en hårgele, hun mente at alle luktet godt. Javel de stakk også.
Vic Mascara Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 (endret) I alle dager.. Selv har jeg bare vært borti folk som har fått seg en liten "reprimande" av butikkansatte nettopp fordi de har testet leppestifter på leppene. Endret 8. april 2011 av Vic Mascara
karolinn Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Man skal jo ikke teste testerne i ansiktet, dette av hygieneårsaker. Man tester de på hånden eller en lapp... Hun skulle ikke være ansatt der. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Man skal jo ikke teste testerne i ansiktet, dette av hygieneårsaker. Man tester de på hånden eller en lapp... Hun skulle ikke være ansatt der. Det var det jeg prøvde å forklare henne, men nei hun stod på sitt og var sikkelig sinna. Jeg ble satt ut senere angret jeg sikkelig på at jeg ikke skjelte henne ut og kontaktet sjefen. For en kjerring.
Kråkesaks Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Kråkesaks, moderator.
Glitnir Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Jeg er sjokkert forleden dag var jeg i en av disse skjede butikkene og testet en leppestift. Jeg tok en tester og testet på teste lappen som lå rett ved siden av leppestiften. Jeg ville heller ikke testet noe rett på kroppen i en skjedebutikk Sorry, sorry, OT... 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Jeg ville heller ikke testet noe rett på kroppen i en skjedebutikk Sorry, sorry, OT... Sjedebutikk
Gjest Eurodice Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Sjedebutikk Sjedebutikk er like galt som skjedebutikk . 6
Inx Skrevet 8. april 2011 #9 Skrevet 8. april 2011 Det heter ikke Sjedebutikk, vi snakker vagina-sjappe! 3
Tingo Skrevet 8. april 2011 #10 Skrevet 8. april 2011 Sjedebutikk Så er det bekreftet. Når kj-lyden dør i uttalen dør den også i skriften. Grøss. 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. april 2011 #11 Skrevet 8. april 2011 Atte heter det ikke sjylling, sjole, sjøleskap, sjøre, sjempegodt osv azza?? Hilsen en som irriterer seg grønn over at det til og med i reklamer på TV ikke uttales riktig. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå