Gå til innhold

Operasjoner privat (ankel)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en ødelagt ankel. som jeg ødela for ca 6 år siden. Har smerter ca daglig og har operert to ganger. Problemet er der fortsatt, og ortopeden min har nå sendt foten min til ullevål pga skaden er såpass stor og han selv ikke klarer å ordne det.

Sjekket på nettet, og det er 100ukers ventetid på konsultasjon. 80uker på dagkirurgi. Og etter å ha gått med denne drittankelen i 6 år, har jeg lite lyst til å vente 2-3år før neste operasjon. Så vil sjekke ut om det er mulig og hvor mye slikt koster privat.

Hvor sjekker man dette? Jeg aner jo ikke HVA som skal gjøres osv, så jeg kan ikke bare ringe hvem som helst å spørre uten særlig info.. Ortopeden min var veldig vag på opplysninger han også. Vet jo hva han sa sist jeg var der, men foten endrer seg i hytt og pine og jeg vet ikke hva som kom fram på sist rønking..

Noen som vet ca pris på å gjøre slikt privat? 5000? 10.000? mer? Regner med at det lar seg gjøre..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

http://www.aleris.no/

Jeg betalte rundt 20.000 for kneoperasjon/kikkehull for ganske så mange år siden hos Aleris, som da het Axess. De har iallefall kort ventetid. Om du har helseforsikring, så kan du sjekke ut om de dekker noe også.

Skrevet

Jeg ville bedt fastlegen sende meg til diakonhjemmet . de er private , men med avtale med det offentlige .

Der er de flinke med ankler og andre ledd .

Glimrende kirurger der .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...