Gå til innhold

Vanskelig å finne en god balanse


Julie:)

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt på meg litt siste året, men jeg ønsker ikke å gå ned noe særlig i vekt, kanskje et par kilo men det er ikke det viktigste. Jeg er stort sett fornøyd, men syns lår, rompe og mage er litt slapt. Jeg tenkte nå å sette igang med litt mer systematisk trening og riktigere kosthold for å oppnå mine mål om å stramme opp og kanskje ta av et par kilo. Det som er er at jeg blir så innmari sulten når jeg trener jevnlig (jada jeg vet at det har sin naturlige grunn) men da syns jeg det er vanskelig å spise riktig. Dvs føler behov for mer mettende mat som inneholder mer fett. Jeg spiser i utgangspunktet veldig sunt, lager maten min selv og stapper ikke i meg takeaway og den slags mat, men når jeg føler denne veldige sulten ved høyere aktivitetsnivå er jeg mer fristet til å bruke litt fetere produker.

Det er denne balansen for å ikke gå ned i vekt mer enn jeg vil ved økt aktivitetsnivå samtidig så vil jeg ha en mer trent kropp. Jeg vil heller ikke opp i vekt bare så det er sagt ;) Jeg er 154 og veier 57 kg. 55 tenker jeg er greit, men vil ikke under dette. Er det noen som har noen tips, tommelfingerregler, eller ideer om hvordan jeg kan få til dette på en bra måte fremover?

Takker for svar :)

Endret av Julie:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...