AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Noen tips til smørbrød til en fredagskveld? Litt kjedelig med rekesmørbrød og roastbeef. lei rekesalat og italiensk. Skal være festlige fargerike smørbrød. Alle tips motttas
Betty2 Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Salatblad i bunn, ost og skinke (brettes i 2 slik at de får fine buer) agruk og paprika/tomat (kan også legge en appelsin skive oppå) egg og ost /egg og skinke /egg og bacon (pynt med grønnsaker av eget ønske)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Salatblad i bunn, ost og skinke (brettes i 2 slik at de får fine buer) agruk og paprika/tomat (kan også legge en appelsin skive oppå) egg og ost /egg og skinke /egg og bacon (pynt med grønnsaker av eget ønske) takk
Pingting Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 (endret) Avocado eller guacamole og røkt laks Chutney, salat og god ost. Paprika, gjerne i ulike farger på toppen Blåmuggost med druer eller pære, eller valnøtter og honning Stekt kyllingfilet i tynne skiver med mango og mynte Spekeskinke og ruccola Hummus og oliven Brie, bacon og tranebær/rognebærgele Tradisjonell: ertestuing med karbonade eller røkt kjøttpølse Endret 7. april 2011 av Pingting
Tears.of.the.Sun Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Jeg elsker sandwich med chili/mango-marinert kylling! Det er fantastisk godt. Så kan man bruke det tilbehøret av grønnsaker som man vil.
ejoty Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 Røkelaks og eggerøre. Kalkunkjøtt (i en eller annen variant) og waldorfsalat. Kyllingsalat (med currymajones, selleri, valnøtt etc.). Fiskepudding eller fiskekake.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Lun god leverpostei med stekt sopp, bacon og sprøstekt løk.
Gjest NozMonster Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 finner du ikke noe godt her, sååååå vet ikke jeg altså!! http://trinesmatblogg.no/tag/sm%C3%B8rbr%C3%B8d/
FantasDick Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 BLT! Det er den beste sandwichen, synes jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå