Monica1968 Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 (endret) Det er drøye 7 år siden jeg sluttet fullstendig med selvskading, og jeg ser på både det og depresjonene den kom som et resultat av, som et tilbakelagt kapittel. Problemet de senere år, har vært at jeg har skjemtes veldig over arrene mine som den har efterlatt. Riktignok var jeg ikke så hardhendt med armene, så jeg kan gå i topper og kjoler uten at det blir noe problem, men lårene og magen min har en større mengde arr, og dette plager meg, da jeg vegrer meg for å gå i badedrakt/bikini etc. De har bleknet med årene, og er ikke like påtakelige i dag som de en gang var, men jeg irriterer meg likevel en del over dem. Spørsmålet mitt i den forbindelse, er: Kjenner noen til hvor en kan henvende seg for å få fjernet disse arrene? Kirurgerer etc.? Og lar de seg i det hele tatt fjerne helt? Endret 7. april 2011 av Monica1968
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Man kan få de mindre synlig ved hjelp av laser, eller skjære vekk selve arret (hvis det er stort og egentlig burde vært sydd etc.) for så å sy igjen pent. Helt vekk går de nok aldri. Snakk med fastlegen din!
WhiteDiamond Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Fruktsyrepeeling kan også hjelpe, dette kan du fint utføre på egenhånd hjemme med rette produkter.
Gjest Anonym Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Ei jeg kjenner som jobber på privat sykehuset nevnte akkurat det. Kirugen bruker en spesielt teknikk, tror han skjærer vekk arrene og syr dem sammen. Legen er så flinke å sy sammen hud og etterlater veldig lite arr. Pasienter har grått av glede etterpå når de har sett det flotte resultatet. Ta kontakt med en privat klinikk.
Monica1968 Skrevet 9. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2011 Takk for mange gode råd, skal definitivt sjekkes ut over helgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå