Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på kurs (jobbrelatert, ingen utgifter) i 3 dager og kursholderen kunne ikke noe særlig om temaet! Vi som satt der hadde erfaring fra området, men kursholderen virket helt fjernt, og bare ramset opp alt som sto skrevet..Utrolig skuffende! :tristbla::kjefte:

Ingen ble engasjert, ingen sa noe og kursholderen var uinteressert.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Hmm. Var det ikke nettopp en tråd her om ei som skulle holde kurs om noe hun ikke kunne? :fnise:

• Liker 2
Gjest Pantherinae
Skrevet

Haha, du var her kanskje? :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Havært på mange dårlige kurs...sist her forleden betalte jobben 15.000 kr for et elendig kurs!

Gjest Fikira
Skrevet

Hadde blitt lettere sint jeg også..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe uff da.

AnonymBruker
Skrevet

Var på kurs (jobbrelatert, ingen utgifter) i 3 dager og kursholderen kunne ikke noe særlig om temaet! Vi som satt der hadde erfaring fra området, men kursholderen virket helt fjernt, og bare ramset opp alt som sto skrevet..Utrolig skuffende! :tristbla::kjefte:

Ingen ble engasjert, ingen sa noe og kursholderen var uinteressert.

En har utrolig selvsikkerhet,men ingen selvinsikt,om man holder kurs om noe en ikke kan

• Liker 1
Skrevet

Det er synd å si det, men dårlige kursholdere er et velkjent problem. Du er nok ikke den første ts.

• Liker 1
Skrevet

veldig viktig å gi tilbakemelding til kursholder eller sjef for kursholder - hvis det var noen fra et firma..

Uten tilbakemelding kan heller ikke kursholder bli bedre.. Bruk noen minutter på å skrive ned noen punkt om hva du mener var dårlig og forbedringspotensialet - hva du savnet.

Send så dette til kursholder eller til det firmaet kursholder kom ifra, istedet for å klage om det på kg ;)

Bedre å gjøre noe konstruktivt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ringte organisasjonen som holdt kurset og spurte om de hadde fått tilbakemeldinger. "Nei, ingen", sa de. Tror ikke folk sier ifra!

• Liker 1
Skrevet

Innbiller meg at det er for lett å få jobb som kursholder. For noen år tilbake fikk jeg jobb som kursholder selv. Og det på bakgrunn av at jeg var dyktig til å sette meg inn i nye ting- og fordi jeg hadde erfaring i å snakke (hadde bakgrunn som programleder).

Jeg kunne ikke en tøddel om emnene jeg måtte holde kurs om. Men alikevel ville de ha meg til å holde kurs. Sa nei til jobben, fordi jeg fikk en bad feeling rundt firmaet som holdt kurs. Tok en bakgrunnsjekk. Og fant ut av at jeg hadde lite lyst til å identifisere meg med firmaet.

Er ikke lenge siden jeg så utlyst stillinger til tilsvarende jobber. Og jeg får egentlig inntrykk av at alt som kreves er å kunne snakke i store folkemengder. Samt å sette seg litt inn i stoffet som man skal kurse i. Det blir for det meste "oppgulp". Gjør man det bra på jobbintervju, så innbiller arbeidsgiver seg at man også gjør det bra som kursholder.

Tror faktisk at du er i din fulle rett til å få innblikk i bakgrunnen og erfaringen til kursholder. I det minste kan du stille spørsmål om det. Og dermed tilføye at du synes at kurset var bortkastet tid.

AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk at du er i din fulle rett til å få innblikk i bakgrunnen og erfaringen til kursholder. I det minste kan du stille spørsmål om det. Og dermed tilføye at du synes at kurset var bortkastet tid.

Man er jo på kurs for å lære noe - og komme hjem litt klokere eller rikere på erfaringer enn da man kom dit!Jeg ville ha hatt null repsekt for en kursholder som ikke vet hva hun/han snakker om!

Det må jo være en forutsetning, at kursholder kan noe og har erfart noe fra temaet hun/han snakker om!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...