Gjest gjest Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Har ved 2-3 anledninger fått voldsomme rykninger i hele kroppen på kvelden/natten. Jeg kan kjenne spenninger i hele kroppen først, gjerne hele dagen, hvor det rykker og napper. Og når jeg skal legge meg så har jeg som sagt fått kraftige rykninger. Da ligger jeg og rister, bena, armene, magen ryggen og kjevene osv. Greier heller ikke å prate skikkelig, pga av skjelvingene og tennene hakker om jeg ikke holder hardt igjen. Rykningene minner meg om de jeg får når jeg har hatt brekninger/oppkast. Stod opp og prøvde meg på noen styrkeøvelser for å slite ut musklene men det gikk ikke.Det ga seg etter ca to timer og jeg sovnet. Men jeg blir jo redd. Og kjenner jeg får sug i magen/angst. Det kan høres ut som et angstanfall, men det mener jeg det ikke var. Kan tilføye at jeg har hatt mye spenninger i kroppen i det siste og er veldig stresset og har vært det en stund. Kjenner det rykker til på dagtid også. Men kraftisk altså under disse såkalte anfallene. Noen som vet hva det kan være? Ufarlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå