Gjest anygirl Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Jeg skal da slutte å snuse, å har vært avhengig av dette siden 9.klasse på ungdomskoln å går nå mitt siste år på videregående. Jeg blir stresset og sint.. Har dere noen gode råd? på forhånd takk
morningbird Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Det hjelper hvis du gjør deg opptatt hele tida Den er min erfaring. Jeg sluttet å røyke for tre år siden uten å nytte noen farglige råder eller hjelpmidler
Rainbow90 Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 (endret) Kjøp snus som ikke smaker godt! Krever litt viljestyrke i butikken, men får ned forbruket kraftig. Da er snusen i munnen bare en kort tid siden det smaker vondt. Kutt også ned på styrken om du tenker å trappe ned(altså ikke kutte tvert). Mocca er fine greier. Har selv planer om å slutte. Brukt snus siden 2.året på vgs, altså ca. 4 år. Endret 7. april 2011 av Rainbow90
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Bruk snus uten tobakk og nikotin. Det funka for samboeren min (han var vel mest avhengig av å ha noe i leppa). Du kan evt. bruke nikotintyggis ved siden av i starten, før du går over til kun juksesnusen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå