AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #21 Skrevet 7. april 2011 Ts her Hvorfor er alle overbevist om det? Det finnes vel menn der ute som er ute etter (ny)kjæreste? Hvorfor tror dere jeg den jenta han vil ligge med, og ikke ble bedre kjent med og dermed ta det derfra? Eeeh... Ekte menn er seriøse, trofaste og redelige, og leter dermed ikke etter en "ny" kjæreste mens de fremdeles er i et forhold! Tviler på at hans nåværende kjæreste vet om eller aksepterer dette. Som man spør, får man svar. Det slår meg i grunnen at dere to sannsynligvis passer sammen, så jeg håper for hans kjærestes del at hun er fri og frank når hun drar til Australia.
Fresi Skrevet 7. april 2011 #22 Skrevet 7. april 2011 Ts her.. Jeg skal holde dere oppdaterte for å sannsynlig få motbevist det Vi får se Javel. Du synes ikke det er litt snodig at han ikke gjør det slutt med kjæresten sin med en gang da? Hvis han likevel har tenkt til det lissom. Enn videre, at han allerede er på utkikk etter en ny som kan overta med en gang hun drar? På sukker?!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #23 Skrevet 7. april 2011 Javel. Du synes ikke det er litt snodig at han ikke gjør det slutt med kjæresten sin med en gang da? Hvis han likevel har tenkt til det lissom. Enn videre, at han allerede er på utkikk etter en ny som kan overta med en gang hun drar? På sukker?! Ts her. Er vanskelig å gå i fra en man er glad i. Og det er vel ytterst få som går i fra kjæresten for en man har snakket med på nett i noen uker? Jeg sier ikke han er forelsket eller noe slikt, men jeg sier det er mulig han kan se på meg som en han kunne tenket seg i fremtiden? Og til Steinar, selv om man kan oppleve å få den tvilende magefølelsen så betyr det ikke alltid at gutten har urent mel i posen? Er mange jenter som har tvilt på gutter her inne, og deretter funnet ut at han var faktisk interessert!
Fresi Skrevet 7. april 2011 #24 Skrevet 7. april 2011 Ts her. Er vanskelig å gå i fra en man er glad i. Og det er vel ytterst få som går i fra kjæresten for en man har snakket med på nett i noen uker? Jeg sier ikke han er forelsket eller noe slikt, men jeg sier det er mulig han kan se på meg som en han kunne tenket seg i fremtiden? Hvorfor oppfordrer han deg til å finne andre da? Mystisk.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #25 Skrevet 7. april 2011 Hvorfor oppfordrer han deg til å finne andre da? Mystisk. Ts her. "motiverer" Som i "du finner nok den rette skal du se, du trenger vel ikke stresse med det"
Steinar40 Skrevet 7. april 2011 #26 Skrevet 7. april 2011 (endret) Ts her. Er vanskelig å gå i fra en man er glad i. Og det er vel ytterst få som går i fra kjæresten for en man har snakket med på nett i noen uker? Jeg sier ikke han er forelsket eller noe slikt, men jeg sier det er mulig han kan se på meg som en han kunne tenket seg i fremtiden? Og til Steinar, selv om man kan oppleve å få den tvilende magefølelsen så betyr det ikke alltid at gutten har urent mel i posen? Er mange jenter som har tvilt på gutter her inne, og deretter funnet ut at han var faktisk interessert! Det er en god grunn til at vi har fått denne magefølelsen. Og det er for å unngå å gjøre alvorlige feil i livet. Men jeg kan jo spørre deg - har du en god magefølelse for din situasjon hvis du skal være helt ærlig? Endret 7. april 2011 av Steinar40
Fresi Skrevet 7. april 2011 #27 Skrevet 7. april 2011 Ts her. "motiverer" Som i "du finner nok den rette skal du se, du trenger vel ikke stresse med det" OK. Hvordan ønsker du at vi skal tolke denne fyren da? Det er vel det vi snakker om her, siden du avviser alle svarene du har fått hittil.
Suzy Skrevet 8. april 2011 #28 Skrevet 8. april 2011 1. Han (og noen venner) ble medlem av en nettdating side bare for spøk. 2. Han har dame og har ikke lagt skjul på det. 3. Han vil gjerne møtes dersom DU besøker Oslo en helg. 4. Han "motiverer" deg til å fortsette nettdating, for at du skal finne den rette. Høres han veldig seriøs ut? Nei, sier jeg. Gud hjelpe meg - jeg er faktisk helt enig med deg Steinis! I tillegg - medlem av en datesiden på spøk? Øh, sikker på at han ikke juger om det. Hva om han har meldt seg inn for å treffe damer og later som han er åpen om kjæreste osv. Tror du kjæresten vet at han har vært på denne datingsiden, at han skriver med deg osv? Jeg skjønner heller ikke helt hva som er så attraktivt med en kar som chatter opp en annen dame bak ryggen på dama si med begrunnelsen "jeg kommer snart til å gjøre det slutt". Hva i alle dager er det slags holdning - er følelsene vekk og han vet han skal gjøre det slutt "snart" så kan han vel like gjerne gjøre det nå? At han ikke gjør det tyder på to ting - dama vet ikek at de snart skal gjøre det slutt og han holder på henne for å ha lettvint tilgang på mus.
Steinar40 Skrevet 8. april 2011 #29 Skrevet 8. april 2011 Gud hjelpe meg - jeg er faktisk helt enig med deg Steinis! I tillegg - medlem av en datesiden på spøk? Øh, sikker på at han ikke juger om det. Hva om han har meldt seg inn for å treffe damer og later som han er åpen om kjæreste osv. Tror du kjæresten vet at han har vært på denne datingsiden, at han skriver med deg osv? Jeg skjønner heller ikke helt hva som er så attraktivt med en kar som chatter opp en annen dame bak ryggen på dama si med begrunnelsen "jeg kommer snart til å gjøre det slutt". Hva i alle dager er det slags holdning - er følelsene vekk og han vet han skal gjøre det slutt "snart" så kan han vel like gjerne gjøre det nå? At han ikke gjør det tyder på to ting - dama vet ikek at de snart skal gjøre det slutt og han holder på henne for å ha lettvint tilgang på mus. Når du og jeg er enige om noe så bør i hvertfall TS ta det ad notam!
Gjest Emera Skrevet 8. april 2011 #30 Skrevet 8. april 2011 Når du og jeg er enige om noe så bør i hvertfall TS ta det ad notam! Definitivt! Og kanskje vi nå får oppleve en tråd du bidrar i som ikke sporer av i massivt ordkløveri mellom deg, Suzy og KateW. Jeg er også enig med mange i tråden, denne fyren høres ikke ut til å fortjene noens tillit. Har dame men "kommer sikkert til å slå opp om en stund." Jauda.
KaDust Skrevet 8. april 2011 #31 Skrevet 8. april 2011 Been there done that. Vill flørting og viste stor interesse for meg. Sa "kommer sikkert til å slå opp snart" osv for å holde meg på tråden. Nå 4 år etterpå er de fortsatt sammen.
Hankjønn Skrevet 8. april 2011 #32 Skrevet 8. april 2011 I utgangspunktet er jeg enige med det de fleste som har kommentert her sier: Han er åpenbart interessert i å bli mer kjent med deg (aka ha sex med, for mange menn) og bygger relasjonsfundamentet for dette før han har terminert forholdet han er i. Etter min mening er dette et middels negativt personlighetstrekk og du bør helt klart vurdere hva slags relasjon du ønsker/kan få med denne mannen før du tar noen skritt videre. Når det er sagt, så vet vi ingenting om hvordan han og damen hans har avklart situasjonen, for alt vi vet kan de ha avtalt at de kan se seg om etter nye partnere alt nå, før de avslutter forholdet(hvor varme er egentlig følelsene når den ene vil reise til andre siden av kloden for en lengre periode og den andre er OK med dette?). De kan også ha vært i et åpent forhold i utgangspunktet. Dette vet vi ikke. Jeg mener du skal gjøre det du føler for, men ha det i bakhodet hva han vil oppnå med det. At han ikke har pushet å møte deg, ha sex eller noe slikt indikerer at han enten er sosialt velutviklet og ordentlig person, eller en sleip jævel som vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på for å få det han vil ha. Du finner det kanskje ut. Lykke til! ^^
Steinar40 Skrevet 8. april 2011 #33 Skrevet 8. april 2011 Been there done that. Vill flørting og viste stor interesse for meg. Sa "kommer sikkert til å slå opp snart" osv for å holde meg på tråden. Nå 4 år etterpå er de fortsatt sammen. Det største problemet i dette livet er at man ikke kan stole på andre folk. Noen kan man riktignok stole på i en større grad enn andre, men problemet er at man ikke vet hvilke de er før etterpå. Det beste er nok rett og slett å bare kreve gjensidighet fra "day one". Gi og få prinsippet. Får man ikke noe tilbake så gir man ingenting mer selv heller.
9naah Skrevet 8. april 2011 #34 Skrevet 8. april 2011 Ts her. Er vanskelig å gå i fra en man er glad i. Og det er vel ytterst få som går i fra kjæresten for en man har snakket med på nett i noen uker? Jeg sier ikke han er forelsket eller noe slikt, men jeg sier det er mulig han kan se på meg som en han kunne tenket seg i fremtiden? Og til Steinar, selv om man kan oppleve å få den tvilende magefølelsen så betyr det ikke alltid at gutten har urent mel i posen? Er mange jenter som har tvilt på gutter her inne, og deretter funnet ut at han var faktisk interessert! Unnskyld, men synest du virker litt som en tøffel. Han sjekker mulighetene sine imenst han er sammen med noen andre. Virker ikke som om han har noe rent mel i posen nei.
Suzy Skrevet 9. april 2011 #35 Skrevet 9. april 2011 Når du og jeg er enige om noe så bør i hvertfall TS ta det ad notam! Amen!
Gjest KateW Skrevet 11. april 2011 #36 Skrevet 11. april 2011 Og kanskje vi nå får oppleve en tråd du bidrar i som ikke sporer av i massivt ordkløveri mellom deg, Suzy og KateW. Hvem MEG? Hva med Belladonna????
Gjest Emera Skrevet 17. april 2011 #37 Skrevet 17. april 2011 Hvem MEG? Hva med Belladonna???? Å, huffda, også Bella ja, selvfølgelig. Dere tre og Steinar, da kan jeg bare lene meg tilbake og lese.
Steinar40 Skrevet 17. april 2011 #38 Skrevet 17. april 2011 Å, huffda, også Bella ja, selvfølgelig. Dere tre og Steinar, da kan jeg bare lene meg tilbake og lese. Suzy og jeg er visst enige om alt vi nå
Kamikatze Skrevet 17. april 2011 #39 Skrevet 17. april 2011 Hei, TS! Han har sikkert et bilde som gjør deg kåt. Da er det bare å kjøre på, da. Vi står klar til å trøste deg i neste tråd.
Suzy Skrevet 18. april 2011 #40 Skrevet 18. april 2011 Suzy og jeg er visst enige om alt vi nå Det er skremmende - jeg vurderer terapi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå