AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Hei, skal prøve å gjøre dette kort Møtte en fyr på nettdating side(han og noen venner ble medlem bare for spøk), utvekslet facebook og msn. Har prata omtrent hver dag i noen uker(har veldig god tone, og kjemi virker det som). Han har dame og har ikke lagt skjul på det. Han er hyggelig og prater mye, er interessert i hva jeg skal om dagene osv. Han har tidligere sagt han og kjæresten nok kommer til å gjøre det slutt om noen måneder, da hun skal flytte til Australia for å studere, og ingen av dem er keen på noe avstandsforhold. Han bor ikke så mange timer i fra min by, og vil gjerne møtes dersom jeg besøker Oslo en helg. (Men maser ikke noe om det, ei heller flørter han noe særlig, så virker heller ikke som han bare vil ha sex) Samtidig "motiverer" han meg til å fortsette nettdating, for at jeg skal finne den rette. Synes jeg får ganske miksa signaler. Vil helst ikke spørre han rett ut om han er ute etter (vennskap, sex, ny dame ol.) Hva tenker dere? Synes det er så vanskelig å tolke gutter!
Spekulur Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Er ikke vanskelig å tolke oss.. Vi vil til køys! Denne fyren holder sine muligheter åpne hos deg, uten å bli for obvious. Trur eg.
Steinar40 Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Hei, skal prøve å gjøre dette kort Møtte en fyr på nettdating side(han og noen venner ble medlem bare for spøk), utvekslet facebook og msn. Har prata omtrent hver dag i noen uker(har veldig god tone, og kjemi virker det som). Han har dame og har ikke lagt skjul på det. Han er hyggelig og prater mye, er interessert i hva jeg skal om dagene osv. Han har tidligere sagt han og kjæresten nok kommer til å gjøre det slutt om noen måneder, da hun skal flytte til Australia for å studere, og ingen av dem er keen på noe avstandsforhold. Han bor ikke så mange timer i fra min by, og vil gjerne møtes dersom jeg besøker Oslo en helg. (Men maser ikke noe om det, ei heller flørter han noe særlig, så virker heller ikke som han bare vil ha sex) Samtidig "motiverer" han meg til å fortsette nettdating, for at jeg skal finne den rette. Synes jeg får ganske miksa signaler. Vil helst ikke spørre han rett ut om han er ute etter (vennskap, sex, ny dame ol.) Hva tenker dere? Synes det er så vanskelig å tolke gutter! Fyren høres psyko ut.
Gjest Lacus Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Denne fyren holder sine muligheter åpne hos deg, uten å bli for obvious. Dette tenker jeg også.
Suzy Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Er ikke vanskelig å tolke oss.. Vi vil til køys! Denne fyren holder sine muligheter åpne hos deg, uten å bli for obvious. Trur eg. Helt enig!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Ts her Hvorfor er alle overbevist om det? Det finnes vel menn der ute som er ute etter (ny)kjæreste? Hvorfor tror dere jeg den jenta han vil ligge med, og ikke ble bedre kjent med og dermed ta det derfra?
sequin Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Ts her Hvorfor er alle overbevist om det? Det finnes vel menn der ute som er ute etter (ny)kjæreste? Hvorfor tror dere jeg den jenta han vil ligge med, og ikke ble bedre kjent med og dermed ta det derfra? Kan hende han snakker med mange andre jenter på nettet, om akkuratt det samme som han snakker med deg om? Jeg ville bedt ham om å finne ut av hva han vil. Vil han ha deg som kjæreste slår han vel opp med dama si enten hun skal til Australia eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Kan hende han snakker med mange andre jenter på nettet, om akkuratt det samme som han snakker med deg om? Jeg ville bedt ham om å finne ut av hva han vil. Vil han ha deg som kjæreste slår han vel opp med dama si enten hun skal til Australia eller ikke. Ts her. Jeg er veldig sikker på han ikke prater slikt med andre jenter. For det første så har han ikke lagt til andre jenter på facebook eller msn (kommer opp melding da) og når vi prater så intenst omtrent uten pause, så hadde han nesten ikke hatt mulighet til å svare begge like mye samtidig. (Og han har slettet brukeren fra sukker) Begrun dere andre også da?
Gjest Lacus Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Ts her Hvorfor er alle overbevist om det? Det finnes vel menn der ute som er ute etter (ny)kjæreste? Hvorfor tror dere jeg den jenta han vil ligge med, og ikke ble bedre kjent med og dermed ta det derfra? For det første så har han enda kjæreste, vil du ha en fyr som flørter med andre når han har dame? Jada, det kommer til å bli slutt sier han, men kan han ikke vente med å sjekke andre til det blir slutt da? For det andre så aner du ikke om han har lagt til andre jenter før deg som han også snakker med. For det tredje, han kan være en kløpper på å skirve fort, han kan snakke med andre når han ikke snakker med deg. Regner ikke med at du snakker med han 24/7. For det fjerde så kan han ha laget ny bruker eller være på andre datingsider for alt du vet. 1
Steinar40 Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 (endret) Begrun dere andre også da? 1. Han (og noen venner) ble medlem av en nettdating side bare for spøk. 2. Han har dame og har ikke lagt skjul på det. 3. Han vil gjerne møtes dersom DU besøker Oslo en helg. 4. Han "motiverer" deg til å fortsette nettdating, for at du skal finne den rette. Høres han veldig seriøs ut? Nei, sier jeg. Endret 7. april 2011 av Steinar40 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #11 Skrevet 7. april 2011 1. Han (og noen venner) ble medlem av en nettdating side bare for spøk. 2. Han har dame og har ikke lagt skjul på det. 3. Han vil gjerne møtes dersom DU besøker Oslo en helg. 4. Han "motiverer" deg til å fortsette nettdating, for at du skal finne den rette. Høres han veldig seriøs ut? Nei, sier jeg. Ts her. 1. Ja, ser ikke noe spesielt merkelig med det. Er flere som bare liker å sjekke hvor god sjangs de har. 2. Hadde han villet møtet meg for sex, hadde han nok ikke gitt meg facebooken og heller gitt msn og sagt han var singel. 3. Ingenting galt i det? 4. Han vil det beste for meg, som en venn? Hvorfor skal absolutt alt alltid bety det verste?!
Gjest Lacus Skrevet 7. april 2011 #12 Skrevet 7. april 2011 1. Han (og noen venner) ble medlem av en nettdating side bare for spøk. 2. Han har dame og har ikke lagt skjul på det. 3. Han vil gjerne møtes dersom DU besøker Oslo en helg. 4. Han "motiverer" deg til å fortsette nettdating, for at du skal finne den rette. Høres han veldig seriøs ut? Nei, sier jeg. Ts her. 1. Ja, ser ikke noe spesielt merkelig med det. Er flere som bare liker å sjekke hvor god sjangs de har. 2. Hadde han villet møtet meg for sex, hadde han nok ikke gitt meg facebooken og heller gitt msn og sagt han var singel. 3. Ingenting galt i det? 4. Han vil det beste for meg, som en venn? Hvorfor skal absolutt alt alltid bety det verste?! Mine svar på det du og Steinar40 skriver : 1.Vil du virkelig ha en som "sjekker mulighetene" når han har dame? 2.Noen mennesker er ganske slu når det gjelder sex 3.Han gidder ikke å bruke penger og energi på å treffe deg. Det er kun ok om du kommer til han. 4.Hadde han ville hatt deg, hadde han ikke gjort det. Da hadde han prøvd å holde deg for seg selv. 2
Steinar40 Skrevet 7. april 2011 #13 Skrevet 7. april 2011 (endret) Ts her. 1. Ja, ser ikke noe spesielt merkelig med det. Er flere som bare liker å sjekke hvor god sjangs de har. 2. Hadde han villet møtet meg for sex, hadde han nok ikke gitt meg facebooken og heller gitt msn og sagt han var singel. 3. Ingenting galt i det? 4. Han vil det beste for meg, som en venn? Hvorfor skal absolutt alt alltid bety det verste?! Jeg sier bare at det er sannsynlig at han ikke er seriøs. Stol aldri blindt på noen. Det er et veldig godt råd. Og det er ikke seriøst å like å sjekke hvor god sjangs man har, og da spesielt ikke når man har en kjæreste. Hvis han var seriøs så kunne likeså godt han reist til deg. Og hvis han ønsker at du skal fortsette med nettdating for å finne den rette, så mener han åpenbart at han ikke er den rette for deg. Endret 7. april 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 7. april 2011 #14 Skrevet 7. april 2011 Mine svar på det du og Steinar40 skriver : 1.Vil du virkelig ha en som "sjekker mulighetene" når han har dame? 2.Noen mennesker er ganske slu når det gjelder sex 3.Han gidder ikke å bruke penger og energi på å treffe deg. Det er kun ok om du kommer til han. 4.Hadde han ville hatt deg, hadde han ikke gjort det. Da hadde han prøvd å holde deg for seg selv. Vi tenker og ser denne saken mye likt.
Gjest Lacus Skrevet 7. april 2011 #15 Skrevet 7. april 2011 Vi tenker og ser denne saken mye likt. Noe som overasker meg litt
Steinar40 Skrevet 7. april 2011 #16 Skrevet 7. april 2011 Noe som overasker meg litt Ja, men akkurat det overrasker ikke meg i det hele tatt
Gjest Lacus Skrevet 7. april 2011 #17 Skrevet 7. april 2011 Ja, men akkurat det overrasker ikke meg i det hele tatt
Fresi Skrevet 7. april 2011 #18 Skrevet 7. april 2011 Ts her. 1. Ja, ser ikke noe spesielt merkelig med det. Er flere som bare liker å sjekke hvor god sjangs de har. 2. Hadde han villet møtet meg for sex, hadde han nok ikke gitt meg facebooken og heller gitt msn og sagt han var singel. 3. Ingenting galt i det? 4. Han vil det beste for meg, som en venn? Hvorfor skal absolutt alt alltid bety det verste?! Men da har du jo svaret selv, da.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #19 Skrevet 7. april 2011 Ts her.. Jeg skal holde dere oppdaterte for å sannsynlig få motbevist det Vi får se
Steinar40 Skrevet 7. april 2011 #20 Skrevet 7. april 2011 (endret) Ts her. 1. Ja, ser ikke noe spesielt merkelig med det. Er flere som bare liker å sjekke hvor god sjangs de har. 2. Hadde han villet møtet meg for sex, hadde han nok ikke gitt meg facebooken og heller gitt msn og sagt han var singel. 3. Ingenting galt i det? 4. Han vil det beste for meg, som en venn? Hvorfor skal absolutt alt alltid bety det verste?! Og til sist, men ikke minst; hvis magefølelsen din hadde fortalt deg at dette er en seriøs fyr med rent mel i posen, så hadde du ALDRI laget noe innlegg av det her. Tro meg. Endret 7. april 2011 av Steinar40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå