AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Noen som vet om det går an å blokkere et mobilnummer? Sånn at eier av det nummeret hverken kan sende melding eller ringe meg, og jeg dermed heller ikke mottar noe fra h*n? Hvis man må gå gjennom politiet for å gjøre det, må man komme med grunn for det, eller er det lov å bestemme selv om det er en person man ikke ønsker at skal klare å kontakte en?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Eventuelt om det er en funksjon på HTC hvor man selv kan blokkere det?
LissiN Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Mener huske det bare er å kontakte din operatør... så kan de legge inn sperre for deg
Gjest Canis lupus Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Hvilket abonoment har du? Hos noen kan du blokkere via hjemmesiden dems. Netcom kan du ikke sperre nr hos, men du kan det hos f.eks Telenor. Så vidt jeg vet, har ikke HTC den funksjonen.. Men noen samsung har det tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Jeg har så klart netcom..Mener du at jeg ikke kan gjøre det på hjemmesiden, eller ikke i det hele tatt? I så fall skal jeg ringe dem og få dem til å gjøre det.
Gjest Canis lupus Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Jeg har så klart netcom..Mener du at jeg ikke kan gjøre det på hjemmesiden, eller ikke i det hele tatt? I så fall skal jeg ringe dem og få dem til å gjøre det. Du kan ikke gjøre det i det hele tatt. I hvertfall ikke sperre sms. Skulle gjøre det selv for en tid siden, og da sa de at det ikke var mulig. Så også noen hadde spurt om det samme på netcom-siden på facebook her om dagen, og samme svar. Dessverre
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Jeg har hørt om noen telefoner som har den funksjonen, skulle vært artig å vite hvilke. Men så tror jeg kanskje at de kun kan sperre for sms, ikke anrop. Jeg mener at alle operatørene skal tilby å kunne sperre for sms uten videre grunn. Telenor sperrer for sms om du ber om det, men ikke for anrop uten at politiet er innkoblet. Den som forsøker å sende deg sms får da beskjed om at han/hun er sperret for å sende sms til det aktuelle nummeret når han/hun forsøker å sende melding. Det enkleste du gjør er å kontakte din operatør
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Du kan ikke gjøre det i det hele tatt. I hvertfall ikke sperre sms. Skulle gjøre det selv for en tid siden, og da sa de at det ikke var mulig. Så også noen hadde spurt om det samme på netcom-siden på facebook her om dagen, og samme svar. Dessverre Uff, så utrolig tåpelig. Jeg som hadde tenkt å bytte abonomang, men endte opp med å beholde det. Angrer nå ja!
WhiteDiamond Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Det fins jo Telenor sitt mobbefilter, synd du hadde netcom da. Mulig de kommer med en løsning snart de og.
Fluffe Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 Blacklist er en funksjon man laster ned gratis som gjør at man kan sperre folk på den måten at det blir lagt på automatisk med en gang de ringer.
Wonders Skrevet 8. april 2011 #11 Skrevet 8. april 2011 hva med å ta en alvorlig prat med personen det gjelder face to face. Dette er trakkasering. 1
Fluffe Skrevet 8. april 2011 #12 Skrevet 8. april 2011 hva med å ta en alvorlig prat med personen det gjelder face to face. Dette er trakkasering. Finnes desverre de som aldri tar ett hint uansett hva man sier. Desverre har jeg kommet over en slik person selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå