Gå til innhold

Damer med vått hår

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke ganske sexy med damer med vått hår?

Men virker ikke som damene selv er enig for de fleste jeg vet om føner det med en gang de går ut av dusjen omtrent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sexy på stranden eller når man kommer ut av dusjen.. men møter jeg ei dame med vått har på butikken ville jeg trodd det var fett, og at hun ikke har vasket det på mange måneder. Dessuten tror jeg det med fønerern er en praktisk årsak; det tar lang tid før det tørker, og man skal kanskje ut...

Skrevet

Det er jo et helvette å gå ut med vått hår når det er litt vind ute....

Gjest HunterLady
Skrevet

Lytt til det mora di sa. Går man ut med vått hår, så blir man syk.

Er en grunn til at så og si alle har tørt hår når de går ut døra.

Skrevet

Sommerstid er det deilig og avkjølende med vått hår, men det lufttørker jo på sånn ca. 10 minutter, da... Sånn ellers er det bare ubehagelig med vått hår som henger nedover ryggen.

Skrevet

Lytt til det mora di sa. Går man ut med vått hår, så blir man syk.

Er en grunn til at så og si alle har tørt hår når de går ut døra.

Dette har det blitt forsket på. Man blir ikke syk av å gå ut med vått hår, det er kun en myte;)

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg bruker aldri hårføner. Når det er kalt ute passer jeg på å dusje lenge før jeg skal ut så jeg slipper å gå ute med vått hår.

Jeg synes hårføner er noe herk, den bråker og jeg ser ut som en puddel etterpå.

Jeg synes ikke det er så veldig sexy med vått hår da, så det er ikke derfor jeg gjør det. Jeg synes bare det er så mye enklere å la det lufttørke.

Skrevet

Er det ikke ganske sexy med damer med vått hår?

Men virker ikke som damene selv er enig for de fleste jeg vet om føner det med en gang de går ut av dusjen omtrent.

Jeg synes vått hår ser helt jævli ut, da ligger det jo klistret inntil ansiktet.

Nei, jeg går heller uten sminke enn med uføhnet hår altså!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg ser noe spesielt sexy med vått hår hos kvinner...

Vanlig, tørt hår er da mye penere, da det beveger seg mer, kan gli gjennom fingrene ens eller blafrer i vinden :)

Mao. jenter, bruk paraply når det regner :regn:

Endret av Hankjønn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...