AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Skrevet 7. april 2011 Vet ikke helt hvem jeg skal henvende meg til, så prøver dere. Vet heller ikke helt hvordan jeg skal forklare det på en forståelig måte, men here we go: Jeg har en stund (noen måneder) vært plaget av at trusekanten irriterer. Til tider kjennes det ut som jeg har store kviser, eller byller "ved siden av" underlivet. Dette har ikke vært noe man har kunnet se, inntil nå nylig. Brukte i et par dager kanskje undertøy med litt stram strikk som tydeligvis har gjort vondt verre, og nå er jeg helt blå og hoven på den ene siden (har ingen plager på andre siden). Om jeg tar på det på en spesiell plass, får jeg så vondt at jeg bare må lukke øynene og telle til ti, og jeg skvetter til hvis jeg kommer borti (hvis jeg for eksempel legger beina i kryss). Kjempevondt er det, som om man trykker på en massiv, vond kvise. Kjennes rett og slett ut som det er to store klumper under huden. Vet ikke helt om dette er noe å gå til legen med, da jeg mistenker at det bare er trusene som har for stram strikk, eller irriterer, men nå har det blitt så ille at jeg nesten må gå med beina mer spredt, og må sitte på en spesiell måte for at det ikke skal gjøre vondt, samt at jeg må drive å rette på undertøyet så det ikke skal gnage. Bruker nå bare boksere og undertøy uten strikk i linningen for å se om det skal hjelpe, men erfaring tilsier at det kommer til å komme tilbake uansett... Det er kanskje ingen som har noen erfaringer her, men er det noen som vet hva dette kanskje kan være? Disse "klumpene" har blitt større, hovnere, blåere og vondere enn noen gang Kan det være betennelse, infeksjon? Blir glad for alle svar og synspunkter på dette, da jeg synes det er litt skummelt..
Gjest Silvermist Skrevet 7. april 2011 #2 Skrevet 7. april 2011 Jeg aner ikke hva dette er, men jeg mener at du absolutt bør gå til legen og få sjekket ut disse klumpene!
Branna Skrevet 7. april 2011 #3 Skrevet 7. april 2011 Jeg har også blitt rød og sår av å gå med for stramme truser innimellom, spesielt etter barbering, men dette høres unormalt ut, synes jeg! Jeg vil anbefale deg å gå til legen, det kan jo være en infeksjon som du sier, eller i alle fall noe som legen kan gjøre noe med. Spesielt når du har hatt vondt i flere måneder.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #4 Skrevet 7. april 2011 Sånne har jeg også problemer med. Tror det er betente hårsekker. Noen ganger sprekker dem og tømmer seg. Noen ganger bare forsvinner dem. Har hatt noen som er veldig ille og de måtte jeg skjære bort hos legen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 Sånne har jeg også problemer med. Tror det er betente hårsekker. Noen ganger sprekker dem og tømmer seg. Noen ganger bare forsvinner dem. Har hatt noen som er veldig ille og de måtte jeg skjære bort hos legen. TS her. Grøss og gru! Kanskje jeg bare må komme meg til legen med dette...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 TS her igjen. Var hos legen, og det er nok en abscess jeg plages med. Altså en betennelse i form av en byll, som er veldig vond. Har blitt satt på antibiotika (en ordentlig "hestekur" som legen sa) og det er ca 50% sjanse for at dette virker. Om det ikke tar knekken på abscessen, må jeg på sykehuset for å snittes opp så de kan fjerne den manuelt/fysisk. Legen la ikke skjul på at dette var meget smertefullt, ikke bare selve inngrepet, men i ettertid må det renses med saltvann to gang for dagen. Så jeg håper antibiotikaen tar knekken på dette, så jeg slipper å bli mer plaget!
Aubree Skrevet 16. april 2011 #7 Skrevet 16. april 2011 Huff, håper antibiotikan tar det da! Hørtes ikke behagelig ut! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå