Gå til innhold

Skal ta teoriprøven for bil om 2 timer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Strøyk sist gang med 2 feil for mye.. og har øvd en del siden da, men er utrolig redd nå, hvordan skal jeg få roet meg ned? er så redd for og stryke at det er fælt...

Når jeg åpner boka og leser føler jeg at jeg leser stoff jeg kan.. men er fortsatt usikker på om jeg har øvd nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg fra deg boken, og ikke les mer. Gjør heller noe du liker å gjøre for å få tankene over p å noe annet.

Skrevet

Er vel for sent nå, men om du ikke greier den denne gangen heller prøv teoriprøver på nettet! De hjelper ufattelige mye. Var det eneste jeg gikk gjennom av teori før jeg tok prøven, ingen bok eller kurs!

Skrevet

Er vel for sent nå, men om du ikke greier den denne gangen heller prøv teoriprøver på nettet! De hjelper ufattelige mye. Var det eneste jeg gikk gjennom av teori før jeg tok prøven, ingen bok eller kurs!

Fikk 8 feil.. huff..

tar de prøvene på nettet hele tiden :S

Skrevet

Når du sitter på i prøvesalen må du forsøke å tenke logisk. Du bør ikke nødvendigvis tenke "hva sto det i boken om dette?", men heller "hva ville jeg gjort hvis denne situasjonen oppsto mens jeg var ute og kjørte?" Også lærte jeg av kjørelæreren min at svaralternativer som inneholdt "alltid" eller "aldri", svært sjelden var riktige.

Skrevet

Teoriprøven er piece of cake og jeg har null bilinteresse. Når jeg tok den hadde jeg ikke kjørt en eneste gang, leste halve boken. Jeg fikk 2 feil. Er bare å tenke rasjonelt.

Skrevet

Teoriprøven er piece of cake og jeg har null bilinteresse. Når jeg tok den hadde jeg ikke kjørt en eneste gang, leste halve boken. Jeg fikk 2 feil. Er bare å tenke rasjonelt.

forskjell på folk da..

• Liker 1
Skrevet

forskjell på folk da..

Ja, noen kan tenke, andre ikke.

• Liker 2
Skrevet

Og noen eier respekt, andre ikke.

• Liker 13
Gjest Applestore
Skrevet

Fikk dessverre ikke gitt deg flere enn 1 pluss! :(

• Liker 1
Skrevet

Du er tydeligvis en av de som ikke klarte teoriprøven på første forsøk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes svaret du ga var respektløst med tanke på at TS nettopp hadde strøket for 2. gang. Hvordan jeg klarte meg på teoriprøven har ingenting med saken å gjøre.

Skrevet

Jeg klarte den på første forsøk. Har jeg rett til å si at du ikke eier respekt da? :ironi::filer:

Skrevet

Alle kan ikke være så smart som deg vettu. bitch!

stikk et annet sted og vær tragisk.

• Liker 5
  • 1 år senere...
Skrevet

ser at tråden er gammel men kan ikke annet enn å svare.

faen, du er ikke god.

Anonym poster: cf7a2631fe26121cdd25708dc7fea9e6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...