Gå til innhold

Kjenner fingeren, men ikke kuken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når noen fingrer meg kjenner jeg det godt, og det er deilig. Selv om han bruker bare en finger. (i denne sammenheng når han han fingrer meg inni fitta, snakker ikke om klitoris nå). Men når han har kuken i meg kjenner jeg det ikke så mye, og det er bare godt, ikke deilig. Hvorfor kjenner jeg det så mye bedre og det er så mye bedre med en liten stusselig finger, enn en stor deilig kuk? Skulle jo heller vært at jeg følte det motsatt

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke hard nok kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det kan være pga. feil sexstilling. Jeg har i alle fall erfart det. Finn en stilling som stimulerer g-punktet bedre. "Misjonæren" med kvinnens bein over skuldrene på mannen er utrolig god! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jo, den er mer enn hard nok. Og det er slik med alle stillinger jeg har prøvd og alle partnere. Kjenner fingeren så mye bedre enn kuken.

AnonymBruker
Skrevet

Åja sånn.. ja men sånn er det for meg også, tror det er normalt. En finger er jo hardere og mer "benete" enn en pikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Er jo uansett stor forskjell på hardheten til en finger (som tross alt har bein i seg) og en penis da. Selv om den er ganske hard, så er den jo mykere enn en finger.

For å gjøre det litt heftig i blant så kan det jo brukes en penisring, den hjelper ofte veldig bra på hardheten :lur:

Gjest En_Mann_Som_Kan
Skrevet

Hardheten har faktisk ikke noe med saken å gjøre, det er stimulasjonen, og som så fint sagt litt lenger oppe så kan en fikse det med noen sexstilliger, men hvis det ikke funker heller så er det bare en ting som er galt: Din partner er ikke god nokk for din opphisselse, med andre ord, han klarer ikke å "jokke" bra nokk for å stimulere din vagina eller g-punkt. Trist dette, lykke til.

NB! det er veldig vanlig, og er helt bare gutten sin feil, fordi han ikke er god nokk. Eller tror han er det...

Skrevet

Få ham til å lime løsnegler på tissen. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Fingeren er mer manøvrerbar, og det er enklere å kontrollere hvor den skal presse, og hvor hardt. Er nok det som er grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...