Gå til innhold

Baileys eller Dooleys?

Gjest anonym

Baileys eller Dooleys?  

1. 1. Baileys eller Dooleys?

• Baileys
      28
    • Dooleys
      6
    • Liker ikke sånt klin....
      7

Anbefalte innlegg

Dooely's er utrolig digg!

MEN! Jeg ble så utrolig dårlig dagen etter at jeg drakk det en gang, så jeg klarer ikke drikke det lengre.

Baileys er nam i små mengder! :)

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bailey`s går greit i små mengder og sjelden...

Godt inntil is f.eks.

Men denne Dooley`s saken tror jeg ikke at jeg tør å prøve engang. Liker ikke dumlesmak i flytende form, egentlig ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
Dooleys er omtrent det samme som Baileys,

men det er med karamell i stedet for sjokolade.....

Smaker akkurat som Dumlekjærligheter........

*namnam*

Nei, takk, jeg foretrekker whiskyen bar - for Baileys består av whisky og fløte, IKKE sjokolade. Ikke det at det spiller noen rolle, ekkelt skvip er det okke som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takk, jeg foretrekker whiskyen bar - for Baileys består av whisky og fløte, IKKE sjokolade. Ikke det at det spiller noen rolle, ekkelt skvip er det okke som!

Poenget er vel hva det smaker da lissom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Bailys er sjokolade melk med sprit eller?! *helt på jordet* Syns det er litt ekkelt, men det er bare fordi jeg tenker at alt med melk i burde stå kaldt :roll: Det andre (Dooley?) har jeg hverken hørt om eller smakt. Drikker bare vin og whisky jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bailys er sjokolade melk med sprit eller?! *helt på jordet* Syns det er litt ekkelt' date=' men det er bare fordi jeg tenker at alt med melk i burde stå kaldt :roll: Det andre (Dooley?) har jeg hverken hørt om eller smakt. Drikker bare vin og whisky jeg :ler:[/quote']

sånn tenkte jeg også ....da jeg var 15 eller noe....og fikk smake baileys for første gang... :wink:

baileys er best kald ivertfall.....så ha den gjerne i kjøleskap!!!!

baileys med knust is...nam....den beste kosedrinken med alkohol i syns jeg...

*lurer litt på om jeg skal luske i barskapet til lady-mannen* :briller:

klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baileys! :tommelsmil: Er utrolig glad i Baileys, enten det er med knust is eller kaffe...mmmm. Har faktisk en stor flaske stående på skapet, men jeg begynner på jobb kl.sju imorgen tidlig :grine:

Sheridans synes jeg er helt greit, ikke noe mer og Dooleys har jeg ikke hørt om før. Må vel prøve det engang tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saint Brandan`s anbefales også til tilhengere av Irish Cream .... jeg synes det er kjempegodt - nesten like godt som Irish Coffee ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig ikke så veldig godt om verken Baileys eller Dooleys jeg, men må jeg velge så tar jeg Dooley's uten tvil!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...