Gå til innhold

therese91 sin treningdagbok!:)


therese91

Anbefalte innlegg

Nå er nok her

Alder: 20 år

Vekt: 86 ca.

Høgd: 167.

Vil oppnå: 65

Mine vaner har blitt heilt gale nå, spiser nesten hele tiden, legger bare på meg og nå skal nå eg og samboeren prøve å få barn så får gå ned i vekt i samme slengen Grunnet til dette har skjedd er nå for sitter veldig masse, er ikkje i arbeid, er veldig lite aktiv

Vegde for noen få år sia tilbake 62 kg og dit vil eg komme meg tilbake nå! Så da tar mange slanske tips ikkje prøve å holde meg i ro, mange sier att slanke poser å diett ikkje funker, men har noen liggende så trur skal ta for husker når brukte dem att dei hjalp en del

Eg bruker trene ca 2 dager i uken, men har blitt litt slapt i det siste pgn av ''gidder ikkje'' så ingen flere unnskyldinger lenger nåå!!

Så hvis noen har tips så kom med dem! :)

Endret av therese91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa!!:D Gått ned 1.2 kg denne veken:) Endelig resultat!!:) no jir eg meg ikkje!!:) Er helg også nå, så får håpe eg klarer holde på vekta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag å mandag imorgen.. Tipper har gått opp dem kiloene eg slapp denne uken.. snufs:( Det er no goteriet det ligger i, så får prøve hardere denne uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynnt å legge om kosten! :) Såg på noe kostholdplaner innpå iform.nu Har perm har skrevet inn ka kan ete til forkjellige måltider, Dette kjenner svir litt på meg, men det funker nok!:) Begynnte idag og eg føler meg godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Sto opp idag etter dårlig natt og gått ned til 85.9 på bare 3 dager! Er nok så stolt nå ja!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...