AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 Skulle bytte navn på facebooken min ( igjen ) og fikk opp denne beskjeden: Grense for antall navneendringer nådd Beklager! Du har oppdatert navnet ditt det tillatte antallet ganger og kan ikke gjøre flere endringer. Bruk feltet Alternativt navn nedenfor hvis du vil legge inn et annet navn du er kjent under, for eksempel det du het før du giftet deg. Jeg har hatt en del tullenavn i det siste, men har nå fått byttet etternavnet mitt, og ville gjerne ha det med, men det går jo ikke nå, finnes det noen måte?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Lage deg ny konto med et ekte navn, og legge til folk på nytt...
Envy Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk skal drive å ha så mye tullenavn på facebook men visste heller ikke at det var en grense for hvor mange ganger man kan skifte. Da burde man jo få en advarsel om at man har x-antall ganger igjen å skifte navnet, før man plutselig sitter der med skjegget i postkassa da. Regner dog med at du har fått en lærepenge 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Regner dog med at du har fått en lærepenge Haha jeg har det
Vulpes Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Oi, jeg ante ikke at det var en grense. Har du peiling på sånn ca hvor mange ganger du har endret navn? Ikke at det er noe problem for meg, jeg har kun endret det én gang pga nytt etternavn. Så jeg regner med at jeg er ganske langt unna grensen :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Oi, jeg ante ikke at det var en grense. Har du peiling på sånn ca hvor mange ganger du har endret navn? Ikke at det er noe problem for meg, jeg har kun endret det én gang pga nytt etternavn. Så jeg regner med at jeg er ganske langt unna grensen :gjeiper: 10 er grensen
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Hva er poenget med å endre navnet over 10 ganger? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå