AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #1 Skrevet 6. april 2011 for bare noen få dager siden hadde jeg sex med en fyr på 19.. (jeg er 16) han har dame, og jeg føler meg helt elendig etter det skjedde. jeg skjenner ikke hun da, men likevell får jeg litt dårlig samvittighet. but anyway, han sa at han likte både meg og damen, og han heller ville at jeg skulle komme på besøk til han enn damen. jeg ble jo glad for å høre det, siden jeg liker han litt.. men likevell, det blir feil av han! grunnen for at han ikke slår opp er jo fordi han liker hun også.. men på en måter føler jeg meg litt brukt, på en annen måte ikke. fordi jeg spurte om han kun var ute etter sex, men han sa nei, for han kan jo få et ligg når han vil av damen.. så spurte jeg hva han ville med meg, og da sa han at han ville være med meg.. vi hadde sex, og han kjørte meg hjem senere den kvelden.. det er jo ikke gått mange dagene, men han sender aldri melding til meg.. alltid jeg som må starte samtalen.. vet ikke hva han vil, eller hva jeg skal gjøre?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Ikke gå på en mann med dame, da blir du brukt. men vilken måte? altså som han sa, han kan få seg ett ligg når han vil av damen.. og uansett angrer jeg, og vil ikke gjøre det igjen med han med mindre han har slått opp..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 hold deg unna han. og skam deg. usikkelige drittunge.
Tussilago_2 Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 tror nok ikke du var dårlig i sengen Men tror nok fyren du var med ikke er den beste, om han virkelig vil ha deg kunne han gjort slutt med sin dame før han hadde sex med deg... Dessverre er det mange feil man gjør opp igjennom tiden, og de fleste gangene lander man med begge beina og lærer av dem. Bare pass på å bruk prevansjon og da helst kondom... Prøv å glem fyren du, og heller fin deg en gutt som verdsetter deg for den du er og ikke vil dele deg med noen andre.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 tror nok ikke du var dårlig i sengen Men tror nok fyren du var med ikke er den beste, om han virkelig vil ha deg kunne han gjort slutt med sin dame før han hadde sex med deg... Dessverre er det mange feil man gjør opp igjennom tiden, og de fleste gangene lander man med begge beina og lærer av dem. Bare pass på å bruk prevansjon og da helst kondom... Prøv å glem fyren du, og heller fin deg en gutt som verdsetter deg for den du er og ikke vil dele deg med noen andre. ja, jeg vet.. er litt kjipt, for jeg liker han ganske godt.. men jeg har tenkt på å begynne på p-piller, funker ikke det like bra som kondom? utenom at sjangsen er større for kjønnssykdommer da..
sequin Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 men vilken måte? altså som han sa, han kan få seg ett ligg når han vil av damen.. og uansett angrer jeg, og vil ikke gjøre det igjen med han med mindre han har slått opp.. 1. Han har dame. 2.Hadde han vært en ordentlig fyr så ville han slått opp med henne for lenge siden, det tyder på at du bare er lek. 3.Han var utro mot kjæresten sin, da kan han lett lyve for deg. Dette er ikke en reall gutt, hold deg unna han. Og tenk på kjæresten hans som sitter der og blir lurt av dere begge.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 1. Han har dame. 2.Hadde han vært en ordentlig fyr så ville han slått opp med henne for lenge siden, det tyder på at du bare er lek. 3.Han var utro mot kjæresten sin, da kan han lett lyve for deg. Dette er ikke en reall gutt, hold deg unna han. Og tenk på kjæresten hans som sitter der og blir lurt av dere begge. ja, jeg har utrolig dårlig samvittighet.. hater at jeg gjorde det.. :/
Gjest Katten. Skrevet 6. april 2011 #9 Skrevet 6. april 2011 Han ville bare booste egoet sitt ved å knulle noe nytt. Du var det nye... Sorry darling.
Larsern Skrevet 6. april 2011 #12 Skrevet 6. april 2011 Han ville bare booste egoet sitt ved å knulle noe nytt. Du var det nye... Sorry darling. Booster ikke kvinner egoet ved å knulle mannfolk som har dame? Hva om det hadde vært andre veien, altså en mann som ligger med ei dame som er i forhold, blir hun brukt da også? Kan nesten virke som at kvinner har litt for lett for å bli brukt, spør du meg.
Gjest Katten. Skrevet 6. april 2011 #13 Skrevet 6. april 2011 Om en person sier fine ord, masse den ikke mener, til en annen person, med formålet om sex - og kun sex - da bruker personen den andre. Uavhengig kjønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå