Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Ja som sagt, jeg er skikkelig svimmel! Har merket det et par ganger de siste kveldene, men i kveld er det skikkelig plagsomt.. Hva er det som gjør dette mon tro? Jeg er 3 dager over tida, men har vært ganske uregelmessig de siste månedene bortsett fra de 2 siste hvor den begynte å stabilisere seg igjen. Jeg går ikke på noen medisiner, p-piller eller lignende heller. Jeg har både spist og drukket nok hver dag også.. Noen som har noen tips om hva det kan være?
Gjest mattahara Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 hos meg var det b12 mangel... har fått b12 injeksjoner hos lege..å nå etter 3 mdr er jeg helt fin:)
Soul Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Jeg har også opplevet å bli skikkelig svimmel av B-12 mangel. Noen sprøyter hjelper da. Men hva med graviditet (hvis du ikke bruker prevensjon da)? Eller stress? Håper du blir bedre!
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Skal ikke forundre meg om jeg er gravid..Vi hadde et "uhell" denne mnd rundt eggløsningstid, men jeg har bare innbilt meg at det ikke er det. Er ikke spesielt stressa om dagen, men det er mye gråt og redsel med tanke på min mor og frykt for at hun har lungekreft.
Quinden Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Skal ikke forundre meg om jeg er gravid..Vi hadde et "uhell" denne mnd rundt eggløsningstid, men jeg har bare innbilt meg at det ikke er det. Er ikke spesielt stressa om dagen, men det er mye gråt og redsel med tanke på min mor og frykt for at hun har lungekreft. Du kan nok være mye mer stressa når du har det sånn som du har det nå med din mors tilstand og det kan føre til svimmelhet. Selv om du ikke føler deg stressa så er kroppen din uansett og det kan spille inn på mange måter. Men selvfølgelig også ved jernmnangel og evt. graviditet. Så jeg ville ha sjekket det hos en lege. Lykke til
jordbær Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 Kanskje du er sliten? Eller begynner å bli syk(influensaepedemi på gang)? Da blir iallefall jeg ofte svimmel.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Ja kanskje det er som du sier Quinden, eller så kan jeg være på vei til å bli syk eller noe som Jordbær nevner. Jeg får se det an litt.
Quinden Skrevet 3. november 2003 #8 Skrevet 3. november 2003 Ja kanskje det er som du sier Quinden, eller så kan jeg være på vei til å bli syk eller noe som Jordbær nevner. Jeg får se det an litt. Ja, du kan også være psykisk sliten, snakker av erfaring ser du, det kan føre til svimmelhet. Uansett, ikke la det gå for langt før du evt. søker hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå