Gå til innhold

Den nye kjønnsykdommen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått påvist Mycoplasma genitalum?

Erfaringer rundt dette?

Prøver meg på å poste her, da responsen er bedre enn på kropp og helse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...For å være helt ærlig skal jeg innrømme at jeg ikke engang vet hva det er. :sjenert: Care to enlighten me?

AnonymBruker
Skrevet

...For å være helt ærlig skal jeg innrømme at jeg ikke engang vet hva det er. :sjenert: Care to enlighten me?

Min lenke

Skrevet

Er dette en ny-ny kjønnsykdomen eller den forrige nye kjønnsykdommen?

Husker det var intervju med ei dame for et halvt år siden som hadde en ny kjønnsykdom, hun klarte ikke gjøre noen ting fordi sviingen ble så vond.

Det brant uansett hva hun gjorde, og det var bare påvist noen eksemplarer av den i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi hadde det for et års tid siden. Hun hadde tatt sjekk for kjønnssykdommer et år tidligere, og da fant de klamydia. Så gikk det et år uten symptomer på noe som helst, før den nye kjæresten fikk symptomer på noe rart. Da fikk de tatt en test for det, og viste seg de hadde det. Han fikk en kur og det forsvant, men på henne måtte det to kurer til med forskjellig medisin for å bli kvitt det. Hun gikk altså et år uten symptomer.

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi hadde det for et års tid siden. Hun hadde tatt sjekk for kjønnssykdommer et år tidligere, og da fant de klamydia. Så gikk det et år uten symptomer på noe som helst, før den nye kjæresten fikk symptomer på noe rart. Da fikk de tatt en test for det, og viste seg de hadde det. Han fikk en kur og det forsvant, men på henne måtte det to kurer til med forskjellig medisin for å bli kvitt det. Hun gikk altså et år uten symptomer.

Samme skjedde meg! Den var resistent mot azitromax, slik at jeg måtte bruke en annen antibiotika til 800 kr :gjeiper:

Skremmende at mange tar ansvar og tester seg, og tror de er friske fordi almennlegene ikke sjekker for denne...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt testet denne uka på Olafia -og får svar på fredag! ;)

Ble testet for "alt" jeg da, selv om jeg ikke har pult rundt uten kondom i det siste -men hadde så merkelige symptomer at hun bare kjørte på med full testing.

Det jeg fikk beskjed om var at om jeg hadde Mycoplasma genitalum, så var det ikke sikkert at jeg hadde dette alene -fordi de ofte hadde sett at folk hadde flere ting på en gang. (F.eks baktriell vaginose, chlamydia og mycoplasma på samme tid).

Småskumlegreier -men heldigvis er jeg ikke så opptatt av å få barn, så om det virkelig skulle gå den helt gærne veien (som jeg ikke tror det gjør) så er det iallefall ikke livskrise selv om det ville vært veldig kjipt og litt trist.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt testet denne uka på Olafia -og får svar på fredag! ;)

Ble testet for "alt" jeg da, selv om jeg ikke har pult rundt uten kondom i det siste -men hadde så merkelige symptomer at hun bare kjørte på med full testing.

Det jeg fikk beskjed om var at om jeg hadde Mycoplasma genitalum, så var det ikke sikkert at jeg hadde dette alene -fordi de ofte hadde sett at folk hadde flere ting på en gang. (F.eks baktriell vaginose, chlamydia og mycoplasma på samme tid).

Småskumlegreier -men heldigvis er jeg ikke så opptatt av å få barn, så om det virkelig skulle gå den helt gærne veien (som jeg ikke tror det gjør) så er det iallefall ikke livskrise selv om det ville vært veldig kjipt og litt trist.

Jeg skal ha kontroll til uken, etter min andre behandling for mycoplasma..

Er ikke så opptatt av det m barn jeg heller, men kjenner litt på en bekymring for at jeg ikke skal være kvitt det nå heller..

Mest kjipt m tanke på sex videre og ift partner!

Lurer på om det finnes noen som ikke har blitt kvitt det etter behandling nr to? :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...