AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei! Er ei jente som ikke har rukket å få så mye sex erfaringer enda. Men jeg har hatt ordentlig sex med tilsammen 3 stykker, flere ganger også. Men har bare fått orgasme én eneste gang.. Partnerne ble liksom vant til at jeg ikke kom i mål og det ble ofte til at de bare gjorde seg ferdige. Men har ikke vært noen seriøse forhold, så har ikke forsket så mye på dette heller. Men det blir ofte vondt. Særlig hvis han dytter litt for langt inn. Jeg er våt og det er ikke trangt, men det kjenner ut som om penisen kommer borti noe, innerst i skjeden. Og det er det som er litt vondt. Har prøvd flere stillinger, og vanlig misjonær er vel det som passer best egentlig. Og samtidig som han vet at han ikke må dytte helt inn, selv om det kan være deilig når det dyttes forsiktig. Men blir jo ingen klitoris stimuli, siden han aldri kommer borti med selve kroppen sin. Siden han ikke kan dytte helt inn om dere skjønne. Har ikke noen sex partner nå, men er litt bekymret for dette, hvis jeg får en partner i fremtiden. Jeg er bare 156 cm høy, og det virker nesten som om jeg er for "liten" eller for kort der nede, i forhold til de mennene jeg har vært sammen med..
Lulilelu Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Du bør jo kjenne litt på deg selv, med fingrer eller dildo/vibrator. Da vil du kjenne om det gjør vondt da også. Men jeg syns ikke det hører helt normalt ut, så gjør det vondt når kjenner etter selv så ville jeg tatt meg en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Du bør jo kjenne litt på deg selv, med fingrer eller dildo/vibrator. Da vil du kjenne om det gjør vondt da også. Men jeg syns ikke det hører helt normalt ut, så gjør det vondt når kjenner etter selv så ville jeg tatt meg en tur til legen. TS her. Gjør litt vondt når jeg kjenner etter selv. Med fingeren eller en dildo. Ikke vondt akkurat, men litt ekkelt på en måte. Her er et illustrasjonsbilde av underlivet. Og akkurat der fingertuppene er, er det jeg kjenner som litt vondt, tror jeg: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50132526
Lulilelu Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Det der var ikke et underliv, men en ikea ramme
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Det der var ikke et underliv, men en ikea ramme Ooops, feil link Her er riktig: http://www.riversideonline.com/source/images/image_popup/r7_pelvicexam.jpg
Lulilelu Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Litt rart kan det kjennes ja, men vondt skal det ikke være, utenom i forbindelse med mensen. Det er jo mulig at du bare er ekstra følsom på livmorsmunnen, men hvis dette plager deg og setter bremser for sexen så ville jeg dratt til legen. Bedre å vite og kanskje fikse, enn å ha ubehag.
Gjest Heloise Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Har gjort vondt noen ganger hos meg, men ikke alltid. Kanskje det er fordi de er for "lange" og butter for ofte slik at du er blitt ekstra sår? Noen sliter mer med det enn andre. Du kan snakke med en gynekolog og høre om de har noen gode forslag Jeg slet bare med det om partneren buttet mye over lang tid, men ble bra etter litt hvile.
Stefan Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 Dere kvinner er forskjellige der nede dere også. Noen vide, andre trange, noen grunne, andre dype. Du bør fortsette å prate med partneren din om dette, og sørg for at han ikke bare hamrer løs. Når det gjør vondt for jenta, er det ikke noe kult for gutten heller. Da må han bare lære seg grunnere og roligere bevegelser. Og dere må bli kjent med hverandre på den måten også. Du sier også at du ikke får noe særlig klitorisstimulans når han må være så forsiktig. Dette kan løses ved å ha med leketøy i senga. Ellers er det sikkert ikke dumt å få det sjekket opp, selvom det høres ut som det er støtsmerter.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #9 Skrevet 6. april 2011 Ts her. Takk for tips! Burde nok få sjekket det egentlig. Har ingen partner nå, men får prøve å finne litt ut av det neste gang jeg får meg en partner.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #10 Skrevet 6. april 2011 Det høres ut som at det er livmorstappen du får vondt i ja. Kan hende at du er litt grunn, som du mistenker selv, at det er derfor du får litt ekstra vondt. Men jeg ville dratt til en gynekolog bare for å være på den sikre siden om jeg var deg Når det gjelder orgasme vil jeg anbefale deg vibrator om du har problemer med å komme. Jeg klarer ikke å få orgasme uten, verken alene eller med andre.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #11 Skrevet 6. april 2011 Det høres ut som om det er livmortappen han er borti, ja. Skjer ofte med meg i stillinger hvor han kommer bedre til, f.eks. doggy. Ikke spesielt behagelig, men ikke farlig!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #12 Skrevet 6. april 2011 Det høres ut som at det er livmorstappen du får vondt i ja. Kan hende at du er litt grunn, som du mistenker selv, at det er derfor du får litt ekstra vondt. Men jeg ville dratt til en gynekolog bare for å være på den sikre siden om jeg var deg Når det gjelder orgasme vil jeg anbefale deg vibrator om du har problemer med å komme. Jeg klarer ikke å få orgasme uten, verken alene eller med andre. oi, haha, jeg var anonymbruker under deg. Så ikke at det var kommet noen flere svar, ei heller at den første setningen vår er helt lik
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #13 Skrevet 6. april 2011 Jepp, høres ut som livmorstappen ja.. Kan for eksempel hende at du ikke er tent nok, skjer av og til med meg når jeg ikke er helt overkåt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #14 Skrevet 6. april 2011 TS her. Det er sikkert det da. Takk for hjelpen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå