Gå til innhold

Mensenkviser!

Fremhevede innlegg

Gjest LOGAN
Skrevet

Det er så gøy når du nærmer deg 30 men plutselig en uke hver ENESTE mnd ser ut som en 14 åring!!

Jeg har så fin hud resten av mnd(de 2 ukene som er igjen - hahh) men så kliner vi til!

Våkner en morgen og ser noen i speilet - hvem faan er det?!

5 på rad i panna!! åjada - det er så gøy! Hehe - jeg må jo le å for det er HELT latterlig! :fnise:

Måtte få delt dette som dere skjønner..

Fler som "sliter" med dette? Noen som har noe tips å komme med? Noen som kan trylle? Sparkle?

For å ha sagt et par ting, jeg spiser ikke sukker/potetgull eller drikker brus og jeg har heller ikke inntatt alkohol på 2-3 uker!

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,dette er min hverdag også.Ser ut som en pubertal 14is hver mnd.Festlig!! Men trøster meg med at det alltids kunne vært verre :)

AnonymBruker
Skrevet

hehe, ja det er lit rart at eldre kvinnr for kviser lol

Gjest Consensio
Skrevet

Hvorfor det? Kviser er ikke bare forbeholdt ungdommer, du vet det?

Det er helt normalt at voksne mennesker får kviser også.

Skrevet

Åh, hater det! Blir like skuffa hver gang, for hver gang tenker jeg at jeg kanskje slipper unna denne mnd :lol:

Gjest LOGAN
Skrevet

ja hahaha... det er rart med oss eldre! LOL back!

Gjest LOGAN
Skrevet

Åh, hater det! Blir like skuffa hver gang, for hver gang tenker jeg at jeg kanskje slipper unna denne mnd :lol:

Ja jeg vet - alt er fint og man aner fred og ingen fare!

PANG over natten.. hva skjedde der liksom.. hehe!

Men ingen som kan trylle altså?!

mgr: ja så absolutt det kunne vært værre.. men dette gangen har slått knockout på alt tidligere så jeg måtte få det ut her! Alt var så fint forrige uke... sukk!

Gjest Aria.
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja. Tror det er ganske normalt, til og med mamma merker det, og hun er passe sur fordi hun fortsatt har mensen i hennes alder.

Bruker kjempegode produkter og går til hudpleier, men de kommer alltid :snurt: Tror ikke det er så mye å gjøre med det. Men husker jeg sjeldent hadde noe som helst da jeg gikk på diane.

Skrevet

Slik har jeg det også!

Kjedelige greier!

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja. Tror det er ganske normalt, til og med mamma merker det, og hun er passe sur fordi hun fortsatt har mensen i hennes alder.

Bruker kjempegode produkter og går til hudpleier, men de kommer alltid :snurt: Tror ikke det er så mye å gjøre med det. Men husker jeg sjeldent hadde noe som helst da jeg gikk på diane.

Jeg hadde ingenting da jeg gikk på yasminelle.

Vurderer av og til å begynne på pilla igjen bare for å slippe å se ut som en fjortis 1 uke i mnd, men blir ikke noe baby av sånt da :lol:

Nei LOGAN, dessverre, tror ikke det er noen gode trylletriks mot dette. Jeg hiver på basiron så fort jeg ser at dem nærmer seg. Noen ganger får jeg faktisk redusert dem til bare en rød prikk, men andre ganger er dem fryktelig sta og kommer allikevel.

Gjest LOGAN
Skrevet

Det var det jeg regnet med:) hehe..!

Vi skulle hatt en tryllekunstner iblandt oss fra tid til annen.

Dessverre tåler jeg ikke noe prevensjon, legger på meg etc..

Og jeg har planer om å bli gravid i nærmeste fremtid så det er jo uansett uaktuelt - må nok leve med det..

Kjipe greier altså - som om mensen ikke holder i seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...