Coronas Skrevet 5. april 2011 #1 Del Skrevet 5. april 2011 Skatteetaten mener at min Renault Megane 1,6L, 1998 modell har en listepris på 1075600kr ???? Det må jo være en million for mye her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 5. april 2011 #2 Del Skrevet 5. april 2011 Hos Skatteetaten. Om ikke helt en hel million for mye så hvertfall en null mellom 1 og 7 som ikke skulle vært der Såvidt jeg husker er bilens formuesverdi 15 % av listepris når den er såpass gammel, noe som gjør at de aller fleste biler på den alderen har nær null betydning for hvor mye skatt du må betale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 5. april 2011 Jo, men det jo stor forskjell på 1 mill og 175 tusen kr. Mannen min har en honda civic fra samme tid som er listet til 122 000kr Kanskje jeg går i null, siden jeg fikk 1500kr i smell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 5. april 2011 #4 Del Skrevet 5. april 2011 Kanskje jeg går i null, siden jeg fikk 1500kr i smell? Tja, det kommer an på hvorvidt du overhode har skattbar formue. Hvis skattbar formue selv med overpriset bil er under 700,000 vil det ikke ha skattemessige konsekvenser om bilen er verd en million eller vrakpant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 5. april 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 5. april 2011 Oki, men jeg får jo rette opp i den feilen uansett :-) Vi har jo formue i form av hus, men det er det jo lån på. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå