Gå til innhold

kløe i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra tid til annen er jeg plaget med kløe og lett irritasjon i underlivet (skjedeåpningen). Jeg har trodd at dette har vært soppinfeksjon og brukt canesten mot dette. Vet ikke om det er canesten-behandlingen som har hjulpet, men det har som regel gått over.

Tror jeg smittet kjæresten min med dette, han fikk utslett, ble rød på hodet og han sa det klødde og sved under sex. Men klarte ikke å se noen typiste sopp-symptomer hos han, etter det jeg har lest på nettet hvert fall. Det gikk nå over etterhvert hos han også, men ingen av oss har sjekket oss hos lege..

Kan dette være noe annet enn sopp jeg har?

Videoannonse
Annonse
Gjest smexi hellcat
Skrevet

Kan godt være sopp, ville tatt en tur til legen og sjekket hadde jeg vært deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Er liksom litt redd for at det kanskje kan være herpes, siden det stadig vekk kommer tilbake.. Kan legen undersøke om jeg har herpes selv om jeg ikke har symptomer når jeg går dit?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mye forskjellig..

Jeg og trodde jeg hadde sopp i evigheter som bare kom tilbake og kom tilbake. Viser seg nå etter flere år med disse problemene at det er visse typer mat jeg reagerer på.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være såpen du bruker nedentil som du reagerer på.

Selv er jeg veldig sensitiv nedentil å bruker kun pH nøytral såpe der. Har jeg ikke det tilgjengelig bruker jeg kun vann for ikke å irritere underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...