Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke vise seg til meg?

Fremhevede innlegg

Gjest smexi hellcat
Skrevet

Hei alle sammen :) Har noe på hodet jeg har lurt på, håpet på litt svar og hjelp.

Jeg har en kjæreste, har vært sammen i litt over 4 mnd nå.

Men, når vi har sex så kler jeg enten av meg alt eller har bare bh'en på men han derimot.. Han tar alltid av seg boksa osv men aldri t-sjorta.. Er jeg heldig, tar han av seg genseren hvis jeg spør pent.

Han har fin kropp, har aldri sett den uten t-sjorte men han er tynn og har store muskler. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil la meg se kroppen hans? Jeg føler meg så .. Ja, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare egentlig men forstår dere? Jeg ligger der naken og viser meg fult til ham + jeg er ikke den mest "usjentere" personen i verden heller. Men jeg elsker han og er derfor ikke redd for å vise min kropp til han.

Når jeg spør han om hvorfor han ikke kan ta den av, sier han alltid "Nei, jeg har ikke lyst..." så blir han litt små sur. Så vil ikke ta det for mye opp.. Jeg er 18, snart 19 år btw og han er snart 20.

Vet ikke om dette hører til i katogorien "seksualitet".

Men håper på litt hjelp her.

Å ja, han vil ikke en gang dysje med meg. Har kjent han leeenge før vi ble i sammen og, så han burde ikke være sjenert. Han er ikke sjenert i det hele tatt utenom. Og da mener jeg, ikke i det HELE tatt! :P

x - C. :rodmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Knsje han er flau over puppene sine...?

Gjest smexi hellcat
Skrevet

Puppene sine? O.O ...

Gjest smexi hellcat
Skrevet

Jeg vet han har deilig kropp, har holdt rundt han noen ganger, han har da ikke pupper, men bryster. og nei, ikke store manneboobs hvis det er det du vil fram til ?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har veldig hårete rygg som han skammer seg over??

Kanskje han har veldig problemer med masse kviser på rygg og bryst som han syns er flaut å vise frem?

Kanskje han har arr eller lignende som han har fått på en eller annen måte som han enda ikke er klar for å fortelle deg??

Mulighetene er mange...

Eller han kanksje rett og slett har lest litt for mye på nett om hvor mye det kreves av utseende nå til dags og han føler han ikke fyller kriterende??

Skrevet

Har du sett han uten t-skjorte før dere ble sammen da?

Tenker han kanskje har noe sjenerende arr, fødsels merke eller noe lignende.

Gjest smexi hellcat
Skrevet

Han har ikke hårete rygg osv :P

Jeg elsker og massere, så jeg får låft til å massere han på ryggen avogtil. Tror kanskje han bare er redd for at hvis jeg ikke liker magen hans, at han tror jeg vil tro at han er feil elns. Vet ikke..

Gjest smexi hellcat
Skrevet

Jeg får ikke engang ta på nipplene hans, haha. Hvis jeg engang nermer meg hånden min på magen hans og oppover, blir han drit sur og slenger hånda mi vekk :P

AnonymBruker
Skrevet

Så rart, men da er det kanskje noe han føler på med kroppen sin som han ikke synes er så fint. Gi han tid og ikke press han for mye, fortell han hvor fin han er så skal du se det bedrer seg etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende han har vært overvektig før og har strekkmerker på overkroppen eller hengehud på nipplene.

Skrevet

Kanskje han har mistet en nippel i en ulykke :fnise: Mulighetene er mange. Kanskje han syns nipplene er rart plassert eller kanskje han har et arr. Istedenfor å prøve å få av han t-sjorten, prøve å ta på han ol, så tror jeg det er bedre at du sitter deg ned med han og forteller hva du har observert og spør fint hva som er grunnen. Om han blir sur, så spør du hva han ville tenkt hvis det var du som aldri ville ta av deg t-sjorten.

• Liker 1
Skrevet

Spør ham rett ut. På en myk måte, om det er noe han har komplekser for som han ikke tør å vise fram..

Gjest kroppsbyggern
Skrevet (endret)

Du sier han er "tynn, med store muskler". Og at han ikke vil at du skal nærme deg nipplene hans. Vel.. jeg kan garantere deg at han har gyno(gynekomasti), og at han mest sannsynlig har fått det av steroidebruk. Snakker av egen erfaring. Det er sinnsykt flaut og ubehagelig og ha, spesielt for en person som er i overkant opptatt av sin egen kropp/utseende.

Gyno vil si utvikling av kjertelvevet under nippelen, på lik linje med en jente som kommer i puberteten. Det er et kjent fenomen, og kan oppstå naturlig hos gutter i puberteten, men er relativt vanlig blant gutter som bruker steroider. Eneste måte å bli kvitt det på er operasjon. Operasjon kan man få på statens regning, om man legger det frem som et stort problem, noe det absolutt høres ut som, og forklarer at man fikk det i puberteten og ikke ved steroidebruk.

Endret av Kråkesaks
Gjest samme-situasjon
Skrevet

Hei du!

Generaliserer nå, men etter mange år i body builder/fitnesss miljøet, (ser du nevner han har masse muskler)

så har jeg sett og hørt en del tilfelller av det samme...

Og du får ikke komme i nærheten av brystvortene hans sier du..?

Vel, jeg har ett lite spørsmål..?

Vet du om han "trener med litt ekstra.." ? Altså tilførsel av diverse hormoner, enten før dere møttes eller nå..?

Da har han mest sannsynlig gynecomastia (bitchtits) , og det gjør de jævla "poofy" og smertefulle å ta på... :snurt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gynecomastia

Har selv hatt det samme skje med meg på venstre bryst, liten operasjon så var det fiksa, men fikk nok av steroider etter den gangen...

Nå sier jeg ikke bombastisk at det kan være det, men utifra situasjonen så mistenker jeg det... Uansett er det kun EN måte du kan finne ut av det på , og det er ikke ved å spørre oss herinne.

Du må sitte ned rolig og ta det opp med han og still åpne spørsmål, Uten å prøve å ta av skjorta eller noe , kan jo hende som de sier lenger opp at han har ett giga arr eller andre ting da...

Håper dere finner ut av det..! :)

Mvh ex-bitchtits

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd.

Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Gjest ex-bitchtits
Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd.

Kråkesaks, moderator.

hei kjære Kråkesaks!

Ser du har fjernet seksjonen der han ble anbefalt å ta arimidex/ chlomid på neste kur, og det under påstand om oppfordring til lovbrudd..??!?!

Begge to er anti-østrogener, ingenting ulovlig der, og selv om han skulle brukt steroider, så er det heller ikke ulovlig i Norge.

Kun i konkurranse sammenheng!!

I følge norsk lovgivning så har du lov å oppbevare, og bruke steroider til eget bruk. (kjøpe det lovlig i Norge er verre, men uansett lov å bruke)

Vær så snill, les litt bedre opp på ting, før du velger å fjerne velmente råd fra ett innlegg. :)

Takker og bukker! :)

Gjest smexi hellcat
Skrevet

Nei nei og atter nei :) han bruker ikke noe steroider elle noe sånt, han bare trener avogtil, mest før. Ikke så mye nå lenger.

Men han var litt overvektig før.. Kanskje han har strekkmerker han er redd for å vise? Tja.. Tiden vil bringe:)!

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Han er kjæresten din og du har ALDRI sett ham uten tskjorte?? Det er da kjemperart. Ta det opp med ham på en ordentlig måte, si at du synes han er deilig og vil se hele ham.

Skrevet

Jeg vil tippe at han er sjenert over evt. kviser på ryggen eller lignende.

Jeg har en eldre bror som ikke kler av seg t-skjorten om sommeren pga nettopp dette. Synes det er så synn at man skaper seg ett slikt handikapp.

Men det kan selvfølgelig være andre grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...