AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Jeg begynte igår med skikkelig brun utflod. Ikke for å være kvalm eller noe, men det ser ut som mørk bæsj fra skjeden. Har noen ganger hatt det i det jeg får mensen, men nå er det "midt" i syklusen, og jeg skal ikke ha mensen før om 2 ukers tid. Eneste jeg kan tenke meg at det er, med tanke på tidspunktet, er EL, men jeg har aldri hatt noe merkelig utflod da før heller. Ikke lukter det spesielt heller. Noen som har opplevd dette før, eller vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Ja har opplevd dette selv, og tidligere tråder viser at dette ikke er så sjeldent... Jeg har sagt det til legen min og gynekologen min, og ingen av du har rynket på nesa. Men har heller ikke fått noen god forklaring på fenomenet, eller årsaken til det.
PepsiMax Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 er ikke ganske enkelt bare en mellomblødning da? 1
Gjest Aria. Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Fikk beskjed om at det var gammelt blod jeg, av gynekologen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Hei. Tror det er gammelt blod, men sjekk det ut hos lege. For jeg tror at det er vanlig at man får det rett før mens eller etter, mer usikker midt i syklusen. Så sjekk ut, bare for å få bekrefta at alt er ok.
Gjest Naty Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Hei, det sjedde det samme med meg, men forsjellen er at jeg fikk en laparaskopi i forrige månad, fikk seint mensen, 7 dager en vanlig, og etter 8 dager med mensen, og cirka en uke uten mensen, fikk igjen noe utflod med nå var det brun!!! jeg vet ikke hva det er, og siden vi prøver å bli gravid, det var ikke så ibehagelig vet du, det var midt i cyklusen, vet at det er gamle blod, men hvorfor kommer midt i cyklusen? det var etter vi hadde samleie jeg fikk det?.... kunne du vite presis hva det var???
Gjesten Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Går du på p-piller? Jeg hadde økende problemer med dette som ble bedre da jeg byttet pille, men som en over her sa: KG-tråder tilsier at dette er en normalt problem. Ikke noe å bekymre seg for hvertfall, bare plagsomt
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Har lest en plass at en kan få det når egget fester seg... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Har lest en plass at en kan få det når egget fester seg... Festeblødning! :O 2
Gjest nerinna Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 Jeg har også mye brun utflod nå (sorry for detaljene), går på p piller og i følge de skal jeg ha mensen om 2 uker.. Syns det begynner å bli ganske irriterende.. Det har til nå var i en hel uke.. En ting er sikkert! Det blir ikke noe sexliv av det her!
Athene Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 Har lest en plass at en kan få det når egget fester seg... Ikke så mye, og så mørkt. Og heller ikke så tidlig. Festing skjer en uke etter eggløsning, noe som for veldig få er så snart som to uker etter sist mens. Det er nok ingenting å bekymre seg for. Litt rester fra sist menstruasjon, forårsaket av eggløsning, en helt tilfeldig mellomblødning eller en cycste som har sprukket. Mulig syklusen din bare er på tur denne måneden. Det skjer alle innimellom. Dersom det vedvarer, og du har smerter, tar du kontakt med legen. Men foreløbig vil de nok bare be deg om å se det ann.
Brimi Skrevet 2. mai 2013 #13 Skrevet 2. mai 2013 Jeg vil dra opp denne tråden jeg. Hva om man ikke har hatt mensen på over er år? Hva kan det være da?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 Jeg vet ikke, har selv gått på Cerazette i mange år og ikke hatt mensen siden. Men av og til kommer det litt brun utflod, jeg tenker som så at ting må ut og det ikke kommer seg ut ellers pga manglende mens? Anonym poster: 10add1348103934f4a99acc03dac12ae
Gjest Bekymret par Skrevet 5. juni 2013 #16 Skrevet 5. juni 2013 Har akuratt dette problemet nå og jeg er litt bekymret.. går på P-piller (Yasminelle) og har gjort det i ca 4 år. Har aldri hatt noe problem med brun utflod før nå den siste uken.. men kan det være noe med graviditet? Med tanke på at jeg kun er 18 så ønsker jeg meg selvfølgelig ikke noe barn før om mange år. Er open om dette med kjæresten min også og vi vil begge ha et svar på om det kan ha noen sammenhenger.. - Bekymret par.
Gjest Bekymret par Skrevet 10. juni 2013 #17 Skrevet 10. juni 2013 Det kan godt hende:) Trenger hjelp ! - bekymret par
Gjest Lea Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 Jeg er 15 og har enda ikke fått mensen, men har nå plutselig fått veldig brun utflod? Jeg er veldig bekymret og vil helst ha var på hva det kan være :s
kritte Skrevet 18. april 2017 #20 Skrevet 18. april 2017 (endret) V-Gel er en organisk intimvask for kvinner - https://www.specialmedassortment.com/buy-v_gel-no.html Endret 11. desember 2022 av kritte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå