Gå til innhold

Å bli fersket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stått opp på gal side av sengen i dag Silda.

Hørt om krydder i hverdagen?

Klatret ned av køyesenga mi som vanlig idag, jeg, Alex :blunke:

Hovedinnlegget minnet meg om et vennepar av meg som alltid skal knulle rundt når de er på besøk hos oss. Ikke bare i soverommet de har fått utdelt, men står jeg og sambo på kjøkkenet og lager mat, "holder" de på i stua. :o

Synes det er unødvendig. Det verste er at de "skryter" av det etterpå... Vi er liksom så kåte, vi.... :kvalm:

Det går an å beherske seg....

Skrevet

Det er vel ikke helt det samme å drive på i stua til venner, som å kose seg når en har litt tid alene på hyttetur??

Tror jeg også hadde reagert om mine gjester hadde seg i stua.. :o

Skrevet

Kusinen og broren til sambo er ikke alltid like flinke til å si ifra om at de kommer på besøk.. De har aldri faktisk sett oss holde på, men hørt det har de nok :wink:

Er sånt som skjer av og til, og tror de fleste har opplevd å bli ferska.

Vi ble ferska når vi hadde sex ute, ved et lite vann vi mente var godt skjult fra folkeøyne. De som ferska oss, var høflige nok til å vente pent med ryggen i mot oss, mens vi rødmende fikk på oss klærne igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva om besteforeldrene og barna hadde glemt noe og kom tidligere hjem en forventet? Hadde du reagert likedan hvis det var ungene dine og ikke en tenåring som så deg ligge der....

Skrevet

Herregud, hvorfor i all verden er dere kritiske til at hun har sex med mannen sin? Så pripne vi er her, da?

Kos deg du, Snowflake ;-)

Skrevet

Ungene hadde sikkert syntes det var flaut der og da, men i det lange løp tror jeg ungene har godt av å ha foreldre som ikke greier å holde seg unna hverandre. Bedre enn å vokse opp med krangling og mas, i alle fall

Skrevet

huff - da hadde jeg dødd på meg tror jeg !!! :o :oops:

huff stakkar dere !! :ler:

Skrevet

:trøste: men dog...

så pinlig! :hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet

Tror ikke "gamlingene" bryr seg i nevneverdig grad, vår generasjon fant ikke opp sex akkurat.

D er heller verre å ferske sine egne foreldre i full fart m the doggy-style i boblebadet.......

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror ikke "gamlingene" bryr seg i nevneverdig grad, vår generasjon fant ikke opp sex akkurat.

D er heller verre å ferske sine egne foreldre i full fart m the doggy-style i boblebadet.......

:oops: JAAAAAAAAA, helt forferdelig :oops: . Har du også gjort det SS?

* Gamle Alex :klaske: for å få bilde ut av hodet igjen , grøss*

• 4 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri blitt fersket ved at noen har kommet inn, men hadde en lei episode der jeg og min daverende kjæreste bodde i rommet ovenfor min bror. Den ene kvelden endte vi opp med å være så høylytte at han visst nok nærest skal ha dødd på seg selv (jeg visste forøvrig ikke at han var hjemme), og det endte med at stakkaren tok med seg dyne og pute for å sove på vaskerommet. Det som toppet alt, var kommentaren fra mamma ved frokostbordet "Dere må vere litt roligere neste gang..."

Gjest Gjest_Pjusken_*
Skrevet

Hehe! Det der er ingen ting! Her er min verste opplevelse!

Jeg bor i samme blokk som onkelen min, det er en leilighet mellom oss.. Naboen over oss hadde hørt oss noen ganger, sagt i fra til en han kjenner i nabo blokken, som igjen sa i fra til onkelen min, som igjen sa det til mamma, som ga oss beskjed at "vi måtte dempe oss litt når vi hekket!"

Kan tro det var flaut å høre!! Regner med at der er flere i blokken vår og nabo blokken som er veldig klar over det også, er en del som kjenner hverandre godt her...

Sånn fant vi ut at det ikke er så godt isolert i nye leiligheter som man skulle ønske :P

• 2 måneder senere...
Skrevet

Oioioi! Så utrolig morsomt (og Flaut, naturligvis)!

Jeg har bare blitt ferska av turister med en fyr på et pensjonat, i fellesrommet. Ellers har det vel vært en del høylytte episoder der foreldre o.l har hørt.. Men ikke noe så ille at jeg har blitt tatt på fersken av typens bror, kone og unger..! :haar:

Skrevet

Svigermor hadde soverom ved siden av min daværende kjæreste. Jeg hadde kommet tilbake fra en ukes fjelltur og reiste til kjæresten min for å tilbringe natten der. Etter en del baluba endte det med at svigermor satte seg i stua for å ta en røyk til vi ga oss... Så gjorde vi også. Men etter 20 min var vi klare igjen. Da hadde hun nok sett seg lei, og slo i veggen. Mens vi da skulle gjøre oss ferdige falt like greit den slitne senga hennes i sammen... Skal si det var pinlig da X-svigers begynte å preike om dette dagen etterpå med meg alene! Men hun var glad dattera hadde ett så bra sexliv... uffuffuffuff.....

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

he he, en tidligere kjæreste hadde soverommet sitt rett ovenfor foreldrene... og en natt vi hadde oss, roper med et faren hennes «kan dere legge dere på sofan i stua? det knirker så jævlig»

og ved frokosten dagen etter utbryter mora «jeg håper dere bruker prevangsjon»

det var en tanke flaut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...