Gjest Xeno Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Jeg må bare dele noe som skjedde i helgen.. Var ute med gutta, tok noen pils, noen ble til flere og sånn gikk det. Kom i snakk med ei dame som så kanskje snasen ut, ikke var jeg så full at jeg hadde totalt ølbriller heller, så dette lovet godt. Vi delte taxi og jeg ble selvsagt med henne opp. For å gjøre en lang historie kort så endte vi til køys, og her kommer greia.. Hun skulle på død og liv ha lyset av, men jeg fikk mast meg til at i det minste nattlampa kunne stå på (er ikke noe moro når man ikke får se godsakene) og belaget meg på å se litt deilig pupp. Stor var skuffelsen da det viste seg at bhen var av typen KRAFTIG push up, som hun i tillegg hadde stappet tjukke innlegg inn i (disse kastet hun fort til siden). Ut av bhen trillet det to stakkarslige små eksemplarer av typen "flat hengepupp" som ikke minnet stort om den fyldige kløfta hun hadde briefet med hele kvelden. Og ikke stoppet det der.. Strømpebuksa føyk av, i typen stram hold in selvsagt (ja, vi gutta vet også hva hold in er). Vips, borte var den slanke, stramme midja og istedet stirret jeg ned på noen slappe fettvalker. For ikke å snakke om at hele dama var flekkete av fake tan.... Ikke overraskende ble hele sexen temmelig laber, tenninga dabbet av ganske heftig og forsvant vel totalt ca i det øyeblikket hun ble sur og beskyldte meg for å "ligge på løshåret" hennes. Vi avslutta før utløsning og la oss til å sove (men ikke før hun omhyggelig hadde klipsa av seg remsene med løshår og lagt dem fra seg på nattbordet..) Neste dag kom jeg meg fort derifra (etter først å ha vært vitne til et usminka morratryne som kunne skremt fanden på flatmark.. det MÅ ha vært fake øyevipper og greier med i bildet der dagen før!!). Blir nok IKKE å ringe henne igjen. Hvorfor gjør dere dette jenter??? Helt greit at dere ikke ser ut som superbabes alle sammen, men dere kan i det minste være ærlige om det, så vi vet hva vi har å forholde oss til!! Jeg føler meg rett og slett LURT. Å pynte seg er en ting, men å fake omtrent alt slik at man får bakoversveis når man innser realitetene, er ikke greit.. Jesus.. 38
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Jeg må bare dele noe som skjedde i helgen.. Var ute med gutta, tok noen pils, noen ble til flere og sånn gikk det. Kom i snakk med ei dame som så kanskje snasen ut, ikke var jeg så full at jeg hadde totalt ølbriller heller, så dette lovet godt. Vi delte taxi og jeg ble selvsagt med henne opp. For å gjøre en lang historie kort så endte vi til køys, og her kommer greia.. Hun skulle på død og liv ha lyset av, men jeg fikk mast meg til at i det minste nattlampa kunne stå på (er ikke noe moro når man ikke får se godsakene) og belaget meg på å se litt deilig pupp. Stor var skuffelsen da det viste seg at bhen var av typen KRAFTIG push up, som hun i tillegg hadde stappet tjukke innlegg inn i (disse kastet hun fort til siden). Ut av bhen trillet det to stakkarslige små eksemplarer av typen "flat hengepupp" som ikke minnet stort om den fyldige kløfta hun hadde briefet med hele kvelden. Og ikke stoppet det der.. Strømpebuksa føyk av, i typen stram hold in selvsagt (ja, vi gutta vet også hva hold in er). Vips, borte var den slanke, stramme midja og istedet stirret jeg ned på noen slappe fettvalker. For ikke å snakke om at hele dama var flekkete av fake tan.... Ikke overraskende ble hele sexen temmelig laber, tenninga dabbet av ganske heftig og forsvant vel totalt ca i det øyeblikket hun ble sur og beskyldte meg for å "ligge på løshåret" hennes. Vi avslutta før utløsning og la oss til å sove (men ikke før hun omhyggelig hadde klipsa av seg remsene med løshår og lagt dem fra seg på nattbordet..) Neste dag kom jeg meg fort derifra (etter først å ha vært vitne til et usminka morratryne som kunne skremt fanden på flatmark.. det MÅ ha vært fake øyevipper og greier med i bildet der dagen før!!). Blir nok IKKE å ringe henne igjen. Hvorfor gjør dere dette jenter??? Helt greit at dere ikke ser ut som superbabes alle sammen, men dere kan i det minste være ærlige om det, så vi vet hva vi har å forholde oss til!! Jeg føler meg rett og slett LURT. Å pynte seg er en ting, men å fake omtrent alt slik at man får bakoversveis når man innser realitetene, er ikke greit.. Jesus.. Kanskje gutta skal slutte å sikle etter alt som glitrer, bokstavelig talt etter alt det laget med makeup og stæsj, som om det var gull (et skkkelig catch). Er vel et ordtak som sier noe slikt, passer bra her. 45
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 hehehe - unnskyld men jeg må le!! det er vel en del slike tilfeller.. for å si en ting - hold in er gull verdt innimellom! og jeg skjønner at du kan jo ikke ane hva som befinner seg under der.. og en "stappa" bh er også relativt normalt for en del av oss men jeg føler med deg om du fant et par slappe - flate hengepupper! sminke hører også med og løshår begynner å bli drøyt vanlig for mange jenter! så nå vet du det før neste helg:) jeg er enig med at noen tar helt av når det kommer til å dolle seg - jeg vil si jeg selv er mellomtingen.. men om utgangspunktet var så "ille" så tror jeg likevel du hadde litt ølbriller..? for ser du nøye etter så ser du ofte litt gjennom alt "styret" noen pakker på seg 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 ehemm...det er ikke alle kvinner som vet forskjellen på sminke og teatersminke dessverre. kunne du tenkt deg å kysse et ansikt full av pudder og dritt? nei,jeg velger å gå for de kvinnene som er mer naturlige og som tør å vise dette frem. Når det er sagt, så må kvinner også få skryt for at de er så utrolig flinke med sminken, om man er virkelig god, så kan man ikke gjenkjenne personen igjen uten sminken av. eller skal vi heller ta en applaus for de som skapte dette? uansett..det du opplevde der TS, kan ikke være godt! 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Noen ting her i verden er faktisk for godt til å være sant. Håper egentlig det er flere mannfolk som opplever dette sånn at de finner ut at sminke og div annet virkelig kan skjule skavanker til en hver tid og at utseende kan "fakes" :gjeiper: Må si jeg fikk meg en liten latter selv.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Svogeren min ble med hjem til en dame iført korsett, tilsynelatende veldreid med fine pupper. Da korsettet ble tatt av og alt ramlet ut og ned forsvant all tenning på et blunk, og han endte opp med å late som om han ble kjempetrøtt og sovnet 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 ehemm...det er ikke alle kvinner som vet forskjellen på sminke og teatersminke dessverre. kunne du tenkt deg å kysse et ansikt full av pudder og dritt? nei,jeg velger å gå for de kvinnene som er mer naturlige og som tør å vise dette frem. Når det er sagt, så må kvinner også få skryt for at de er så utrolig flinke med sminken, om man er virkelig god, så kan man ikke gjenkjenne personen igjen uten sminken av. eller skal vi heller ta en applaus for de som skapte dette? uansett..det du opplevde der TS, kan ikke være godt! det komiske er at sminken er "gammel" - og før var de enda værre. nå mener jeg GAMMELT - 14-1500 tallet! jeg vet det ikke er reelt men for å sammenligne så er det som det alltid har vært :gjeiper: 1
chikako Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 (endret) Holdin-strømper funker ikke så bra altså, dessuten holder de først og fremst inn rumpa og lårene... Mistenker at dette er et tulleinnlegg. Endret 5. april 2011 av chikako 16
nettvenninnen Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 (endret) Beklager at jeg ler. Men dette er det morsomste inlegget jeg har lest på lenge.... :happy: +1 Var jammen flaks du ikke ble skrapet opp av falske løsnegler og pustet en fake øyenvipp eller to inn i den måpende munnen din... Nei, jeg er enig. Naturlig er best. slik at vi naturlige superbabsene kan få komme til vi også... Anway lurer jeg fælt på hvorfor du faller for noe som i utgangspunktet ser konstruert og kunstig ut. Store pupper, superbrun hud og laaaaangt blondt hår er selveste malen på barbie Noen kan jo selvfølgelig se nøyaktig slik ut på ordentlig også. Men det som er for godt til å være sant er som regel ikke sant. Har du noen gang forsøkt å få med deg noen som ligner bittelitt mindre på en dukke? For da blir kanskje ikke fallhøyden så stor... PS_ Jeg synes at du kan få tak i nummeret til dama for meg. Lurer meg grønn på hva slags hold- in strømpebukse hun hadde. Sist jeg skulle leke superbabe, så funket det litt dårlig for strømpebuksa gjorde bare susen for rumpa. Tør jeg si at innlegget er like fake som dama....? Endret 5. april 2011 av nettvenninnen 22
Gjest Tullepia Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 Jeg må bare dele noe som skjedde i helgen.. Var ute med gutta, tok noen pils, noen ble til flere og sånn gikk det. Kom i snakk med ei dame som så kanskje snasen ut, ikke var jeg så full at jeg hadde totalt ølbriller heller, så dette lovet godt. Vi delte taxi og jeg ble selvsagt med henne opp. For å gjøre en lang historie kort så endte vi til køys, og her kommer greia.. Hun skulle på død og liv ha lyset av, men jeg fikk mast meg til at i det minste nattlampa kunne stå på (er ikke noe moro når man ikke får se godsakene) og belaget meg på å se litt deilig pupp. Stor var skuffelsen da det viste seg at bhen var av typen KRAFTIG push up, som hun i tillegg hadde stappet tjukke innlegg inn i (disse kastet hun fort til siden). Ut av bhen trillet det to stakkarslige små eksemplarer av typen "flat hengepupp" som ikke minnet stort om den fyldige kløfta hun hadde briefet med hele kvelden. Og ikke stoppet det der.. Strømpebuksa føyk av, i typen stram hold in selvsagt (ja, vi gutta vet også hva hold in er). Vips, borte var den slanke, stramme midja og istedet stirret jeg ned på noen slappe fettvalker. For ikke å snakke om at hele dama var flekkete av fake tan.... Ikke overraskende ble hele sexen temmelig laber, tenninga dabbet av ganske heftig og forsvant vel totalt ca i det øyeblikket hun ble sur og beskyldte meg for å "ligge på løshåret" hennes. Vi avslutta før utløsning og la oss til å sove (men ikke før hun omhyggelig hadde klipsa av seg remsene med løshår og lagt dem fra seg på nattbordet..) Neste dag kom jeg meg fort derifra (etter først å ha vært vitne til et usminka morratryne som kunne skremt fanden på flatmark.. det MÅ ha vært fake øyevipper og greier med i bildet der dagen før!!). Blir nok IKKE å ringe henne igjen. Hvorfor gjør dere dette jenter??? Helt greit at dere ikke ser ut som superbabes alle sammen, men dere kan i det minste være ærlige om det, så vi vet hva vi har å forholde oss til!! Jeg føler meg rett og slett LURT. Å pynte seg er en ting, men å fake omtrent alt slik at man får bakoversveis når man innser realitetene, er ikke greit.. Jesus.. Det spørs om hun hadde fått deg på kroken i første omgang da du din lekkerbisken, dersom hun hadde vært mer ærlig naturlig. Vi ser jo på manneblader hvilke jentetyper som frister og forsøker å kopiere så godt vi kan med de hjelpemidler som er tilgjengelige. 21
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 det komiske er at sminken er "gammel" - og før var de enda værre. nå mener jeg GAMMELT - 14-1500 tallet! jeg vet det ikke er reelt men for å sammenligne så er det som det alltid har vært :gjeiper: Det er nok LITT eldre enn 14-500 tallet! Du har vel hørt at kleopatra brukte sminke? Så sminke har eksistert i noen tusen år. Men jeg skjønner trådstarter godt, har en venninne som er slik, og når jeg ser henne uten bryn og øyevipper så ser hun ut som en annen person! Skummelt! 3
karolinn Skrevet 5. april 2011 #14 Skrevet 5. april 2011 Hehe, kunne ikke vært mer enig! Jeg er jente og ville følt meg ille til mote om jeg skulle holdt på sånn. Jeg vil jo at guttene skal velge meg for den jeg er, så slipper jeg å fake livet ut... Greit å pønte seg, men hår, negler og pupper får være som de er Ler like mye hver gang venninnene forteller lignende historier.. en gutt trodde hun hadde en sykdom siden han våknet opp til at "hennes" hår lå overalt i senga ;p 3
Gjest liz Skrevet 5. april 2011 #15 Skrevet 5. april 2011 Tykkjer ikkje det er rart at mange kvinnfolk brukar falske augevipper, extention, hold-in, push-up, sjölvbruning m.m det er hard konkurranse. Og det er dei mannfolka (flest) sikler etter virker det som. Personleg så held eg meg til sminke, av og til falske negler, sjölv om eg har kort hår, er flatbrysta og kvit som eit lik. 3
waco Skrevet 5. april 2011 #16 Skrevet 5. april 2011 Ikke glem at det er bedraget kvinner tenner på. Det å late som hun er en annen enn seg selv. Forvandlingen hun får når hun drikker og når hun sminker seg. Selvklart har menn visst i århundrer at man aldri skal ta kvinner seriøst. 2
Gjest Lacus Skrevet 5. april 2011 #17 Skrevet 5. april 2011 Dette er grunnen til at jeg dropper både holdin og push up. Tåler ikke mannfolket at jeg har litt ekstra mage og pupper som ikke strutter like bra som før så klarer jeg meg fint uten han også. Løshår, falske negler og vipper har jeg heller aldri brydd meg med. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #18 Skrevet 5. april 2011 Haha TS. Karma for å bare pulle på tilfeldige folk på byn! 14
waco Skrevet 5. april 2011 #19 Skrevet 5. april 2011 Ja ikkesant. Man må jo være seg selv når man møter på andre?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #20 Skrevet 5. april 2011 Historien din er morsom nok, og dette er sikkert til en viss grad irriterende for menn. Men jeg synes også at Norske jenter i mye større grad burde PYNTE SEG. Det er mye døllt, trist og kjedelig der ute. så selv om det er kjipt sikkert å føle seg "lurt" er jeg glad for de minste forsøkene norske bondetupp jenter gjør på å pynte seg. Vi skal jo helst se ut som og ikke minst VÆRE som menn her i dette landet. Femininitet er et skjellsord. I alle tusenvis av år har dette vært en del av kvinners forføreriskhet. Å kle seg i farver, lekre stoffer og være innbydende (selv om vi alle er så som så nakne, avkledte o.l) desverre er nordmenn altfor jantelov og hårsåre til å følge med. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå