AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hvorfor bruke AB når man er anonym her inne uansett? haha, ironisk at jeg bruker AB nå, men vet ikke helt hvorfor jeg bruker den funsjonen i det hele tatt.
Gjest LOGAN Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 (endret) så vis hvem du er da?! noen ganger kan det vel være greit - man vet kanskje ikke om man har "kjente" her inne som også er med på div diskusjoner og vil man ikke bli gjenkjent da så er jo AB lurt.. for føler du at du kjenner igjen en person her og går inn på vedkommende å ser historien så kan du fort bli "avslørt".. det er ikke sikkert alle vil bli "avslørt" - mange tar jo opp veldig personlige temaer her, temaer de kanskje ikke tar opp med sine nærmeste engang Endret 5. april 2011 av LOGAN
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Nå bør vel snart en av moddene ta på seg jobben med å flette alle disse trådene. Er det en sammensvergelse å lage en helt lik en med maks et par dagers mellomrom? 3
Gjest LOGAN Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 jag har ikke fått med meg at det er fler da;) så det har vel ikke AB øverst her eller?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Hvorfor bruke AB når man er anonym her inne uansett? Fordi jeg kan. And that's all you need to know.
lykkeknotten Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Fordi av og til kan ting være ekstra gjenkjennelig. Og ser man samtidig innlegget (uansett hvor uskyldig det måtte være) i sammenheng med andre innlegg samme bruker har skrevet, så kan brukeren være identifiserbar. Er vel ikke alle som ønsker det! Nå gjelder ikke dette for alle, men for noen er det nok sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå