Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når pynter man? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandagen i påsken?

Har aldri hatt tradisjoner med å pynte til påske de siste årene jeg. Er aldri hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

etter Palmesøndag? Men skal det ikke være pyntet til søndagen? eller?

Gjest Spinell
Skrevet

Med tanke på at noen begynner å pynte til jul allerede før advent, kunne man sikkert pyntet til påske omtrent ved fastelavnstider ;)

Jeg bytter til gule lys og setter fram de tre påskepynt-tingene jeg eier på palmesøndag. Det korrekte er kanskje å vente til skjærtorsdag?

Skrevet

Jeg pynter ikke så mye. Bare legger en av de gulene dukene jeg har. Og kanskje gule stearinlys. Gjør det vel neste helg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne pyntet idag egentlig :fnise: Men jeg venter til neste helg eller palmesøndag :)

Skrevet

Tror egentlig jeg skal pynte litt denne helga som kommer. Drar til Hamar om to uker,så hadde vært kos med litt påske stemmning.

Skrevet

pynter folk til påske? Trodde ikke det var vanlig.

Skrevet

Uten å vite sikkert kan det være mere vanlig hos folk med barn kanskje. Eksempel barn som maler påskeegg i barnehagen/barneskolen. Mamma pynta hjemme da jeg var liten med ting jjeg og min bror laget. Nå i dag ville jeg aldri i verden tatt fra de stygge gule dottene på ispinner som jeg lagde :P

Gjest Spinell
Skrevet

...sier hun som jeg minnes å ha lest at er en av de som pynter til jul i november en gang :fnise:

:fred:

Skrevet (endret)

Jeg pleier å bytte ut noen av telysholderene med noen gule, og så setter jeg fram et par gule stearinlys og en pyntekylling. (Det er den eneste påskepynten jeg har :fnise: ) Har planer om å gjøre det på palmesøndag :jepp:

Endret av Guriane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...