liv Skrevet 2. november 2003 #1 Skrevet 2. november 2003 Jeg har vist 22 forskjellige spyware på maskina. På tide med en opprydding! Ad aware og pestpatrol klarer ikke fjerne programmene. Noen som har noen andre tips?
Crazee Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Står det noko om kvifor filene ikkje kan fjernast? Og evt. kva type filer det er snakk om, for det er vel ikkje snakk om berre programfiler?
liv Skrevet 3. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2003 programmene jeg har prøvd søker bare, programmene har ikke fjernefunksjon. Så jeg trenger navnet på et program jeg kan bruke..
Gjest Lea Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Ad-aware fjerner slike stygge filer. Bare søk gjennom, sett en hake i alle boksene og fjern dem.
iingvild Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Noen som vet om disse programmene kan finne filer som det er feil å ta bort? Må man ikke være litt kritisk til det den finner? Og ikke bare slette alt???? Litt skeptisk.....
Crazee Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Det hender jo du innstallerer reklamefinansierte program med vilje, så slik sett bør du følgja litt med på kva som vert funne. Men i alle fall AdAware tilbyr seg å lagra backup før filene vert sletta, slik at du kan stilla tilbake om du skulle vera litt for ivrig... (Og ein lettversjon av Alexa er vel inkludert i innstalleringa av IE for nokre ekstrafunksjonar.)
Saturn Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 Jeg bruker spybot. Det er veldig bra. Du kan laste det ned her Men den finner og som regel noe som heter new.net. Ikke slett disse.
Gjest Lea Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 For å få mindre å lete gjennom, så bør du slette midlertidige internettfiler og cookies før du søker. Som regel finner ikke Ad-aware noe når jeg har gjort dette på forhånd.
liv Skrevet 6. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2003 takk for alle tips. Blir fortsatt ikke kvitt alt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå