AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei! Jeg skal snart å prøve den fantastiske kjolen min igjen og gjøre tilpasninger. Da er det jo greit at jeg har mest mulig klart til den dagen siden tilpasningene blir jo tilpasset Også lurte jeg på om jeg skulle gå for å kjøpe underkjole på ebay feks. det er jo en del rimligere enn det jeg kan kjøpe det for i salongen, men jeg orker ikke bomkjøp hvis det bare er kjipe greier og jeg uansett ender opp med å kjøpe en fra salongen. Den jeg hadde i salongen hadde en ring nederst og hvit. Ikke noe fancye greier mao. Har dere kjøpt andre ting på nett/ebay? Tips meg og andre så vi kan spare litt penger. Bryllup er jo dyrt nok som det er
Brud 02.07.2011 Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Hei Jeg har kjøpt masse på ebay, og er stort sett veldig fornøyd! Av tilbehør er det sko, tiara og slør.. Veldig fornøyd Underkjolen kjøpte jeg sammen med kjolen, dvs i brudesalongen, men det var før jeg fikk øynene opp for ebay. Av andre ting har jeg kjøpt engangskameraer, små gaveesker, bordkort, sløyfe til innbydelser og meny, kaketopp, undertøy, brudepikekjole, såpebobler, hmm så kommer jeg ikke på mer.. Men alt har vært 1/3 av prisen her hjemme, og har vært fornøyd med kvaliteten. Har vært på ebay.com, ebay.co.uk, samt noen andre sider. Kommer frem til løsninger ved å bruke mye Google. Mange steder man kan spare inn litt ja, som du sier så er bryllup dyrt nok som det er PS: Husk at det er toll på varer til over 200,- pr sending... Overstiger man dette beløpet blir ikke alltid løsningene like gunstige.
Anglofil Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg har kjøpt alt fra brudekjole til gjestebok på eBay. Har spart voldsomt mange penger på dette. Min brudekjole kostet meg 1000 kr inkludert frakt, og sparte omkring 13000 kr på å gjøre det på den måten. Mvh Yvonne
leirbål Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Jeg kjøpte mesteparten på ebay. Et underskjørt også, men måtte kjøpe i brudebutikken etterpå. Det var litt for kort, så det ble ikke pent. Men til den prisen var det ikke noe problem.
lilleGrethe Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Det er alltid en risiko med å kjøpe på e-bay, i og med at man ikke får prøvd. Så med mindre du allerede har prøvd samme vare i butikk, må du være flink på å forestille deg hvordan det vil passe til kjolen din. Underskjørt kan gå greit hvis du får riktig antall ringer, størrelse, lengde, osv. Jeg turte rett og slett ikke, jeg så etter underskjørt, men fant ikke noe som lignet det jeg hadde prøvd i butikken, så jeg endte opp med butikkjøpt på alt til meg selv. Men jeg kjøpte brudepikekjole på nett, og bordkort fra e-bay. Det fungerte kjempefint. Pass litt på tollen (evt sjekk hvordan selger merker på tolldeklarasjonen).
Jinta Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 (endret) Jeg har ikke kjøpt noe brude ting på Ebay men litt smykker og male/tegnesaker og blir stort sett veldig fornøyd. Viktig å se ann selgeren og studere bildene nøye. Jeg pleier å kikke endel på de andre varene den selgeren har i butikken for å få en ide om kvaliteten generelt på tingene personen selger. edit: skriveleifer. Endret 8. april 2011 av Jinta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå