Gå til innhold

Nytt kjøkken!


ZINA

Anbefalte innlegg

Hei

Vi vurderer nytt kjøkken ( falt for hvit høyglans med svart granit benkeplate. Men siden det er så mange leverandører som tilbyr forskjellige priser så blir det vanskelig å bestemme.

Trenger derfor tips til gode leverandører som tilbyr kvalitet, gode løsninger og rimelige priser.

Har noen erfaring med kjøkkenet fra Maxbo? Jeg ser at de kjører 30% rabatt nå, men vet ikke om jeg skal satse på dem. Maxbo er kjent for å være dyrt.

Vet dere om det er noen som kan komme hjem for GRATIS oppmåling og tegning av kjøkken?

Jeg vil virkelig sette STOR pris på tips, råd, inspirasjon, ideer....................

Drømmer om å ha beste kjøkken i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvik er ikke så gale prismessig, du må ta mål selv, men de kan tegne kjøkkenet for deg.

Ikea er jo gjør det samme, tegner kjøkken.

Hth kan gjøre alt for deg, måler, tegner, setter opp osv. mann må selvfølgelig betale for alt,

de har også kampanjer på å få hvitevarer med i prisen, dersom dette er ønskelig.

off topic

har en venn som nettopp har kjøpt seg nytt kjøkken, det var et merkelig men utrolig fancy kjøkken, ligger ved linken for dem som er nysjerrig. :)

http://www.sheer.it/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA er et bra alternativ. God kvalitet til en rimelig penge. Du får IKKE et unikt kjøkken som ingen andre har, men det er solide og billige kjøkken.

IKEA selger samme kjøkken i over 50 land, og er størst i på kjøkken i flestparten av disse. Det sier seg selv at så ekstremt store innkjøp gir høy kvalitet til en rimelig penge.

I tillegg er det lik pris for alle hos IKEA. Andre leverandører gir 30,40,50,60% rabatt til snekkere og utbyggere. Hos IKEA er prisen lik for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg takke Henkie og Betty2 for svar. Må nok stikke innom Ikea, Maxbo, kvik.... for å sammenligne.

Har noen hatt erfaring med Skaarer Møbelsnekkeri AS. De annonserer på finn.no. Tenkte også å spørre om et uforpliktende besøk.

Det er ikke bare bare å bestemme seg. Kjøkkenet er en viktig del av huset, spesielt for mat elskere som oss.

Kom gjerne med inspirasjon!! Tenkte å legge ut noen bilder av nåværende kjøkken for å få inspirasjon fra dere lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har også sånn kjøkkenplanlegger du kan laste ned fra siden deres.

Da kan du skrive inn dine mål og "tegne" ditt eget kjøkken. Om du velger ikea eller noe annet så er det uansett et fint verktøy for å se ulike kombinasjoner som kan funke på den plassen du har til rådighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært skeptisk til å måle selv, det skal ikke mange millimeterne til før ingenting stemmer... Vi skiftet kjøkken i fjor og brukte Crown Imperial. De har ikke mange utsalgssteder i Norge. Men de kom gratis hjem og målte, så satte de opp et forslag. Var veldig fornøyd med det ferdige produktet og servicen. Men de er ikke blant de billigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv valgt Ikea en gang før da vi hadde en leilighet. Skal nå i gang i huset vårt: og er ikke i tvil om å velge Ikea en gang til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare å bestemme seg. Kjøkkenet er en viktig del av huset, spesielt for mat elskere som oss.

Riktig.

Er dere matelskere, bør du legge MYE tid i å planlegge det praktiske. Tenk praktisk fremfor trendy, når det gjelder løsninger.

Feks kan brede skuffer være mer i veien enn praktisk dersom dere er flere som lager mat samtidig. "Alle" må flytte seg når en skuff skal åpnes :-)

I tillegg bør du prioritere å kunne bruke litt ekstra penger på skikkelige hvitevarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har idag fått et tilbud fra en leverandør på lillestrøm som har danske kjøkken:( 09 Rimini Højglans folie usamlet. De har kampanje priser nå. De har tegnet kjøkkenet og sitter nå både med den og prisliste.Jeg skulle ønske jeg kunne sent tegnigen, men tror ikke jeg kan. Bare linker og bilder fra nett:(

Skriver ned oversikten over priser jeg fikk tilsendt fra dem, og lurer på om det er noe å satse på eller bør vente.

Her kommer den:

Kjøkken i hvit høyglans med håndtak i rustfritt stål. Dette er den modellen som vi så på som tåler mest og ikke får riper.

Normal pris på dette kjøkken er Kr. 84882.- inkl frakt og mva.

På denne prisen får du -51% da dette er åpningskampanjen vår.

Så da koster dette kjøkken Kr.41500.- inkl frakt og mva benkeplater er også inkludert i denne prisen.

For oppvaskemaskin, ventilator, stekeovn, platetopp, kjøleskap og vask kommer det i tillegg

Kr. 1690 for ventilator

Kr. 3290 for platetopp ECT 610 AX Gorenje

Kr. 4480 for stekeovn stål BO 7510 AX Gorenje

Kr. 5290 for oppvaskmaskin med kjøkkendør hvit høyglans GV 61124 Gorenje

Kr. 4400 for kjøleskap i stål R60398DE-1 Gorenje

Kr. 8000 for vask med 2 kummer, og denne kan du sette 2 vannkraner på, ønsker du vask for 1 kran så koster denne mellom 2 og 3 tusen.

Det kommer et tillegg for montering hvis du ønsker at vi skal montere kjøkkenet ditt, dette koster 13500 inkl. moms og kjøring.

Ønsker du ferdig montert belysning under skapene og inni glasskapene kommer det kr. 4400 i tillegg for dette, men dette velger du fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Prisen er bra, men jeg er skeptisk til valg av hvitevarene. Har du gått for dette tilbudet. Hvis ikke så har jeg andre steder du kan gå, med bra kvalitet og ok pris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er bra, men jeg er skeptisk til valg av hvitevarene. Har du gått for dette tilbudet. Hvis ikke så har jeg andre steder du kan gå, med bra kvalitet og ok pris:)

Har ennå ikke kjøpt hvitevarer. Bare kom med forslag om andre steder og gjerne priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...