Gå til innhold

Ønsker oss en liten Lykke-spire


FruLykkeLi

Anbefalte innlegg

Da har vi bestemt oss, vi skal prøve på barn nr 3! Mannen min har vært usikker på om han vil prøve på en til. I de to forrige svangerskapene var han urolig for at det skulle gå galt eller at noe skulle skje under fødsel. Vi har venner som har mistet barn sent i graviditeten og dette har gjort han redd for at det samme skal skje oss. Nå har han allikevel bestemt seg for nr 3 og jeg er så glad for det!!! Vi har fra før to vakre barn sammen, men jeg føler meg ikke ferdig med å få barn enda.

Prøvingen starter vi i sommer forhåpentligvis, men åpner herved dagboka for tanker frem mot den tid. :)

Endret av FruLykkeLi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende :) Kan jeg spørre hvor gamle dere er og hvor gamle barna dere har fra før er? :) Håper spiren sitter fort! Men du er heldig som har to skjønninger fra før også da :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) Kan jeg spørre hvor gamle dere er og hvor gamle barna dere har fra før er? :) Håper spiren sitter fort! Men du er heldig som har to skjønninger fra før også da :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Vi er heldige foreldre som nærmer oss tredve til en jente på fire år og en gutt på ett og ett halvt år. Gleder oss over barna og er selvfølgelig mer enn fornøyd med de vi har fått, men selv kjenner jeg at jeg ikke er ferdig. Må bare oppleve det en gang til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøving! Blir koselig å følge med her.

Takk for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig vårdag!!!! Endelig etter en lang vinter. Selv om våren er etterlengtet syns jeg den kom plutselig allikevel.

Jeg er vel veldig oppmerksom på det om dagen, mne nå syns jeg alle og en hver spør om tredjemann snart er på vei. Først en venn av mannen, så ett familiemedlem og i dag både sjefen min og en bekjent som skal arrangere ett utdrikningslag jeg er invitert til. Sjefen min hadde vel egentlig mest i tankene om hvordan det ble med meg fremover og om jeg fortsetter i redusert stilling som nå. Tenker å jobbe mest mulig før jeg går i permisjon og måtte dermed si det som det var at vi ønsker oss ett barn til og at det kanskje derfor blir litt forandring på hvordan jeg skal jobbe fremover. Like etter får jeg telefonen om utdrikningslaget og hun sier; Ja, du er vel klar eller er tredjemann på vei? Hun mente det som en spøk, men jeg ble litt satt ut.... :overrasket: Rodde det vel greit i land og skravlet litt videre. :) Det er ingen som vet om våre konkrete planer om prøving i sommer (bortsett fra sjefen min nå da...) så da får jeg prøve å komme med litt kjappere og mer troverdige svar enn i dag. :klaske:

Endret av FruLykkeLi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ikke mye nytt her på denne fronten. Gleder meg til å begynne prøvingen. Noen ting som skal på plass i forhold til jobb og litt sånt først. Ingen krise om det skjer nå, men praktisk om det klaffer først etter sommeren. Er veldig spent på om det vil ta lang tid å bli gravod denne gangen. Første gangen tok det nesten ett år, med andremann før vi egentlig hadde begynt prøvingen. :) Syklusen min har vært ustabil det siste halve året og det bekymrer meg litt. Ikke veldig ustabil, men har tidligere vært presis på dagen. Ja, ja, får vel bare være tålmodig selv om dte kanskje ikke er min sterke side. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle en flott 17 mai-feiring. Klærne henger klare og jeg gleder meg til å gå i toget sammen med barna. Hipp hipp hurra! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...