Gå til innhold

Stor massiv slimklump

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen søndag morgen, og på mandag kveld skjedde det noe rart. Jeg tok ut tampongen, tørket bort blod og så kom det ut en veldig stor og massiv brun slimklump. Har hatt små klumper før under mensen, men dette var noe annet.

Den var ca 3cm lang og 2cm i tykkelse og skikkelig fast. Hadde form som en halv appelsinbåt hvis man kan si det slik. Den var ikke rund i form.

Etter at den kom ut stoppet alt blodet. Idag har det hittils bare kommet bitte litt brunt blod i utfloden.

Jeg kan ikke skjønne hva den klumpen er. Er det noen som har en idè?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som levret mensblod. Jeg har sånn hele tiden når jeg har mensen, til tider er mine klumper så store som en håndflate.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg også hatt et par ganger... Skikkelig ekkelt! Og jeg vet at de jeg har hatt ikke har vært spontanaborter (iallefall ikke den ene, for mensen var forsinket og jeg hadde tatt en test dagen før som var negativ)

Skrevet

Er nok bare levret blod. Noen ganger får jeg helt ANGST av hva som kommer ut av kroppen min. Men sånn er det når man har tante rød... 3-4 ganger i året. :filer:

Skader jo ikke å ta en telefon til legen, i TILFELLE det var en SA, for å sjekke om alt forsvant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spontanabort?

Man er mellom 8 og 10 uker på vei før fosteret er så langt som 3 cm. altså, og da er en sa forbundet med mye smerter og man vet som regel at man er gravid.

Ved mens kommer det blod blandet med livmorslimhinnen som er løsnet, så det er helt naturlig at det kommer store slimklumper.

Gjest Silvermist
Skrevet

Man er mellom 8 og 10 uker på vei før fosteret er så langt som 3 cm. altså, og da er en sa forbundet med mye smerter og man vet som regel at man er gravid.

Ved mens kommer det blod blandet med livmorslimhinnen som er løsnet, så det er helt naturlig at det kommer store slimklumper.

Ja det er sant, jeg bare foreslår siden TS spør om hva det kan være, men jeg aner jo ikke :)

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tok abort kom det noe sånne greier ut av meg også, kunne kjenne den presset seg nedover i vaginaen- fy så ekkelt. Dette var kirurgisk abort men jeg tok en slik tablett som skal starte det hele kvelden før var det vel, fosteret satt tydeligvis ikke så godt fast og jeg blødde som en gris pluss to-tre slike klumper.

AnonymBruker
Skrevet

Levret blod. Helt naturlig. Har det hver gang jeg har mens. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...