Gå til innhold

silikon pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvor mye det koster for silikon pupper, hvor gammel man må være og om det er lurt i det heletatt? når man søker på nettet og ser på sånne lege sider, så er det jo bare skryt om hvor bra det er ogsånn, men kan de ikke bli seende veldig stygge ut hvis det går galt? :sjokk:

men er jo litt keen på å ta da :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På de fleste klinikker i Norge er det 18 års grense mens på noen andre er det 20 års grense. Hva det koster kommer helt ann på hvor du skal operere deg hen. Men prisen ligger rundt 25 000- 30 000. Det er en veldig liten sannsynlighet for at en silikon operasjon går galt. Det går som oftest greit. Både jeg og flere venninner har silikon og det har gått helt fint :)

Skrevet

Jeg er også 92. er 18 år og opererte puppene mine i februar! det er nå 6 uker siden jeg la meg under kniven! er super fornøyd :) det kostet meg 28.000 :):)

Skrevet

Jeg er også 92. er 18 år og opererte puppene mine i februar! det er nå 6 uker siden jeg la meg under kniven! er super fornøyd :) det kostet meg 28.000 :):)

hvilken lege var det du var hos da (nettside)? og hvor mye forandret du puppene dine, sånn i størrelse? :)

Skrevet

Jeg er 19 år og skal ta silikon i midten av juni. Jeg opererer hos Pilestredet Park i Oslo og operasjonen blir kostende kr 22.700. Jeg skal legge inn 375-400 gram i hvert bryst, bak muskelen. Er kjempespent! :):rodmer: :rodmer:

Komplikasjoner er sjeldne, men kan oppstå.

Aldersgrensene ligger gjennomsnittlig på 20 år i Norge, og i Norge er det få klinikker som utfører en brystforstørrelse på jenter på 18. Men ta kontakt med en klinikk og bestill en konstulasjonstime så de får vurdere deg. :):jepp:

Skrevet

Jeg har en venninne på 18 som opererte seg hos Fornebu. Hun ble kjempefornøyd, og hun fikk kjempeflotte pupper! Hun la inn anatomiske implantater, noe som er et litt dyrere alternativ. Hun betalte 30.000 kroner for sine.

Jeg skal operere hos Pilestredet Park, noen fler som har operert seg der?

:)

Skrevet

Det skulle vært 20 år grense alle steder slik at man hadde de 2 ekstra årene på å bli mer voksen før man tar slike valg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...