AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Jeg skrev et innlegg her på forumet for omtrent 1 - 1/2 måned siden om vond lukt i underlivet, og jeg fikk svar om å oppsøke en lege. Dette gjorde jeg, og fikk påvist oppvekst av gardenella (bakteriell vaginose). Ble behandlet, og borte ble det Men for ca 3 uker siden, så startet det å svi når jeg tisset. Jeg tenkte ikke noe over det med en gang, men etterhvert kjente jeg litt magesmerter i tillegg, så jeg leverte en urinprøve. Det var utslag på urinveisinfeksjon, men det var såpass lite at det ikke var vits å behandle. Senere den uken ble jeg syk (influensa med feber osv.) og da fikk jeg noen ordentlig intense mage/underlivssmerter. Etter det har disse smertene oppstått ett par ganger.. Gjerne også med smerter i rygg og langs siden. Men de har bare som regel vart i en time eller to.. Så jeg leverte en ny urinveisprøve i dag, men nå var det negativt for urinveisinfeksjon. Men i tillegg til disse plagene (smerter og svie ved vannlating) så har jeg også vært plaget av mye utflod, kløe og svie generellt i underlivet. Derfor ba jeg om at den urinveisprøven jeg leverte i dag skulle bli sendt inn og sjekket for kjønnssykdommer. Jeg har fortsatt vært seksuelt aktivt de siste 3 ukene. Men når jeg kom hjem i stad, hadde det jammen meg begynt å lukte igjen.. Jeg trodde jeg var ferdig med den bakterielle vaginosen? Men oppi alle de andre plagsomme symptomene så måtte det visst komme noe mer! Jeg tenkte jeg skulle bestille en legetime imorgen, for det å bare vite at den lukta er der gjør meg fysisk uvel og kvalm bare ved tanken.. Noen som har opplevd noe lignende? Idé om hva det kan være? Kanskje jeg bare har fått urinveisinfeksjon, soppinfeksjon og bakteriell vaginose på likt.. Hadde vel vært typisk ;-)
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Kan også legge til at jeg tidligere slet veldig mye med soppinfeksjon. Gikk på behandling i nesten et år.. - TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå