Augustbrud02 Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 I dag, men om 3 måneder, klokka 11.30 åpnes dørene i kirken og jeg går oppover kirkegulvet sammen med min mor. Du og du som jeg gleder meg og for en fantastisk dag det skal bli! Jeg føler også at vi ligger godt an planleggingsmessig, så jeg føler meg foreløpig helt rolig. Det er selvsagt mye som gjenstår, men jeg tror også det skal gå smertefritt. Det store spørsmålet er nå hva vi skal gjøre med tanke på mat, for vi har ennå ikke bestemt oss der. Men det finner vi ut av på tirsdag. Antrekket mitt er også helt klart, og det er deilig å skulle slippe å tenke på noe av det fremover. Har riktignok vært litt usikker på kjolen min, men sidne jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger her inne har jeg roet meg litt. Nå håper jeg at jeg også fremover kan snappe opp noen tips her inne, og at dagen vår blir like flott som alle de andre her inne som allerede har giftet seg.12
Olse Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Jeg ønsker deg lykke til med videre planlegging og gjøremål! For min del er det faktisk igjen 1 år i dag! Det har ikke skjedd så masse planlegging, men vi bestemte oss for datoen for ca. 5 mnd siden og de mnd har gått fort. Så man bør vel ikke ligge på latsiden.12
Rose Skrevet 10. mai 2002 #3 Skrevet 10. mai 2002 Hei Augustbrud02 Det er nøyaktig 3 måneder igjen til meg også, og jeg koser meg med forberedelsene og ser slik frem til dagen. Lykke til med de siste forberedelsene og måtte du få fine år som frue : )
Mrs. B Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Lykke til ja - for meg er det nå under en måned igjen! Hjelp! Tiden går virkelig fort!! 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #5 Skrevet 10. mai 2002 Det er også akkurat tre mnd igjen for meg også ! Gleder meg sånn, og er glad jeg var tidlig ute med de store tingene siden jeg nå er midt oppi oppussing, flytting og bare sinnsykt stress. Men jeg håper å være klar med de små detaljene også i god tid! -Eline
Astra Skrevet 10. mai 2002 #6 Skrevet 10. mai 2002 Gratulerer så mye med dagen, Augustbrud02! Akkurat nå, om tre måneder står du forhåpentligvis på kirketrappa og tripper, tenker jeg Ønsker deg ei god helg og lykke til med forberedelsene til den store dagen Klem fra12
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #7 Skrevet 10. mai 2002 heia de 3 mnd kommer til å fly av gårde så bare vent å se så det er jo kjempe bra at dere er nesten ferdig med alt kos og klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå